نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تراکتور – سپاهان را از دست ندهید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حساس‌ترین مسابقه هفته سوم لیگ برتر شاهد تقابل تراکتور و سپاهان در تبریز خواهیم بود. جایی که منصوریان با نویدکیا پیکار می‌کند و احسان حاج‌صفی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته سوم لیگ برتر روی کاغذ خیلی جذاب نیست اما به هر حال مهم است. حریف استقلال، ماشین‌سازی است که پارسال رفت و برگشت آبی‌ها را شکست داد. پس این بازی قاعدتاً نباید برای شاگردان محمود فکری ساده باشد و تازه بازی انتقامی هم محسوب می‌شود. استقلال بعد از باخت به فولاد، تشنه پیروزی مقابل ماشین‌سازی است و پیش‌بینی می‌شود یک بازی هجومی را در دستور کار قرار دهد. 

پرسپولیس هم فردای بازی استقلال در مسجدسلیمان به مصاف نفتی می‌رود که سرمربی‌اش شاگرد سابق گل‌محمدی است. قرمزها در این بازی یحیی را روی نیمکت ندارند و البته مجبتی حسینی هم محروم است. نکته اینکه اگر استقلال پارسال رفت و برگشت به ماشین‌سازی باخت، پرسپولیس هم در تهران به همین نفت مسجدسلیمان باخته بود. سرخپوشان با توجه به ضعف گلزنی و فقدان یک مهاجم شش‌دانگ مسلماً در مسجدسلیمان کار راحتی پیش رو ندارند.

از بازی‌های جالب این هفته می‌توان به تقابل شاگردان قلعه‌نویی و نکونام در سیرجان اشاره کرد. دو تیمی که شروع خوبی داشته‌اند و گل‌گهر حتی صدرنشین است. مسلماً تیمی که این بازی را ببرد، خیلی زود قیافه مدعیان را می‌گیرد. فولاد مقابل استقلال خوب بازی کرد و یک دیدار حساس را برد اما گل‌گهر هم با گادوین‌ منشا خطرناک نشان داده و در این بازی تقابل از راه دور منشا- پریرا جذاب خواهد بود.

فردا سایپا با نساجی پیکار می‌کند و آلومینیوم به مصاف مس می‌رود که خب دیدارهای چندان جذابی نیستند اما پنج‌شنبه ذوب‌آهن به مصاف پیکان خواهد رفت و در حساس‌ترین مسابقه شاهد تقابل تراکتور و سپاهان در تبریز خواهیم بود. جایی که منصوریان با نویدکیا پیکار می‌کند و احسان حاج‌صفی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. توصیه می‌کنیم تماشای این بازی را که قرار است از ساعت ۱۶:۳۰ در تبریز برگزار شود و احتمالاً از شبکه ورزش پخش خواهد شد، از دست ندهید. در آخرین بازی هفته هم شهرخودروی زخم‌خورده با رحمتی میزبان صنعت نفت آبادان است. در کل هفته داغی پیش روی فوتبال ایران است. هفته‌ای که می‌تواند چهره مدعیان قهرمانی امسال را به مخاطبان خاص فوتبال ایران نشان بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی