نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گادوین منشا: زود است در مورد آقای گلی حرف بزنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر سیرجان با سه گل در دو بازی ابتدایی فصل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و بار دیگر سودای آقای گلی در لیگ را دنبال می‌کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهاجم نیجریه‌ای اسبق پرسپولیس و استقلال اکنون در جمع شاگردان امیر قلعه نویی و با پیراهن گل گهر بازگشتی رویایی به لیگ داشته و توانسته با سه گل در دو هفته ابتدایی بار دیگر در مسیر آقای گلی گام بردارد. حرف‌های تازه منشا را بخوانید:

*این درخشش ماحاصل کار تیمی ما بود که در نتیجه من این کار را تمام کردم و موفق شدم در ۲ هفته ۳ باز گلزنی کنم. در کنار هم تیمی‌های خود تلاش میکنم تا در این فصل روند خوب خود را ادامه دهیم. تمرینات ما به خوبی زیر نظر امیر قلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و با کادر فنی مجرب او به خوبی پیگیری می‌شود.

*یونس شاکری نه تنها هم بازی و زوج من در خط حمله است. بلکه ما دو دوست بسیار صمیمی  در خارج از زمین هستیم. ما رابطه صمیمی و نزدیکی با هم داریم و به اعتقاد من این دوستی به ما کمک می‌کند تا همکاری خوبی در درون زمین داشته باشیم.

*زود است تا در مورد آقای گلی حرف بزنیم. همه رویا و هدف یک مهاجم در تیم خود گلزنی و کسب عنوان آقای گلی است. ما یک تیم هستم و برای همین موفقیت تیم، مهم‌تر از عناوین فردی است. سال گذشته استقلال نایب قهرمان شد ولی دیاباته آقای گل شد. قطعا دوست دارم آقای گلی را به دست بیاورم. ولی قبل از آن موفقیت گل گهر از هر چیز برای من مهم‌تر است و تمام تلاش و تمرکز من در این راستا خواهد بود.

*شرایط استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌های ایرانی متفاوت است. آنها بزرگ ترین تیم‌های ایران هستند و هواداران فراوانی دارند. از همین رو انتظارات همیشه در این دوم تیم بالاست. و شما باید همه شرایط را درکنار یکدیگر گذاشته و بسنجید. من دوست ندارم به گذشته فکر کنم. فقط به آینده و گل گهر فکر می کنم و این فصل برای من از همه چیز مهم تر است تا با این تیم موفق شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی