نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رمزگشایی از صحبت‌های سیامک نعمتی؛ پنالتی‌زن اول پرسپولیس بشار رسن است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بشار رسن در لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار برگشت مقابل التعاون عربستان گل برتری پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا به همه ثابت کند پنالتی‌زن اول پرسپولیس است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تک گل ارزشمند پرسپولیس در دیدار هفته دوم برابرصنعت‌نفت آبادان را سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی به ثمررساند. پس از پایان این دیدار نعمتی درباره اینکه آیا او در این فصل پنالتی‌زن اول فصل است یا کس دیگری گفت: «نه، همه می‌توانند بزنند و امروز به من لطف داشتند و من زدم. اگر در بازی‌های بعدی هم قسمت شد  پنالتی خواهم زد.» شماره ۸۸ پرسپولیس حرف بیراهی نزده چراکه در حال حاضر تیم یحیی گل‌محمدی مملو از بازیکنان پنالتی‌زن است!

۱- بشار رسن‌؛ هافبک عراقی به دلیل خستگی ناشی از دو بازی دوستانه در ترکیب تیم ملی کشورش در دیدار با صنعت‌نفت آبادان استراحت کرد. او در لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار برگشت مقابل التعاون عربستان گل برتری پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا به همه ثابت کند پنالتی‌زن اول پرسپولیس است. پس از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس این وظیفه به بشار رسن سپرده شده است. 

۲- سیامک نعمتی‌؛ این بازیکن ملی‌پوش حالا به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم پرسپولیس در سمت راست تبدیل شده است. برای نعمتی فرقی هم نمی‌کند در دفاع راست بازی کند یا هافبک راست و در هر صورت او تأثیرخودش را می‌گذارد. شماره ۸۸ آماده است در صورت کسب مجوز از یحیی گل‌محمدی حتی در حضور بشار رسن هم پنالتی‌زن اول تیمش باشد اما...  

بشار رسن (پنالتی دیدار پرسپولیس - التعاون)

۳- محمدحسین کنعانی‌زادگان‌؛ این مدافع ملی‌پوش در بازی برابر صنعت‌نفت آبادان یک پنالتی مهم گرفت اما خودش پشت ضربه پنالتی نایستاد. کنعانی‌زادگان هم در مصاحبه قبلی خودش با خبرورزشی برای ایستادن پشت ضربات پنالتی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود اما کنار ایستاد تا دوستش سیامک نعمتی پنالتی بزند. کنعانی‌زادگان هم یکی از پنالتی‌زنان خوب پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان بود. 

۴- میلاد سرلک‌؛ آنهایی که تمرینات پرسپولیس را از نزدیک دیده‌اند گواهی می‌دهند بهترین پنالتی‌زن این تیم میلاد سرلک است.  هافبک سربالا اما کم حرفی که بسیار پخته فوتبال بازی می‌کند. او یک خونسردی مفرطی دارد که کمک می‌کند پنالتی‌زن بهتری هم باشد. او هم در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با النصر ثابت کرد آمادگی نواختن ضربه پنالتی را تحت هر شرایطی دارد. 

۵- علی شجاعی‌؛ هواداران پرسپولیس هنوز هم علی شجاعی را با آخرین پنالتی تیم محبوب خود مقابل النصر عربستان به یاد می‌آورند.  هافبک چپ‌پایی که دقایق کوتاهی برابر صنعت‌نفت آبادان فرصت بازی پیدا کرد اما نه در پُست تخصصی خودش! این جوان چپ‌پا هم آمادگی ایستادن پشت ضربات پنالتی را دارد. 

نکته‌: در کنار اسامی یادشده سیدجلال حسینی، احسان پهلوان و کمال کامیابی‌نیا هم حضور دارند اما شک نکنید در دیدارهای حساس همچون فینال لیگ قهرمانان آسیا یا دربی پایتخت و بازی با استقلال تهران، بشار رسن پشت ضربه پنالتی خواهد ایستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    بنظره من سرلک بهترین بازیکنیه که میتونه پنالتی بزنه بعد از سرلک بشار خوبه ولی اگه قراره یه نفر همه پنالتی هارو بزنه سرلک بهترینه البته نظره منه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی