نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
۷ |
۰
مجتبی حسینی به پرسپولیس رسید
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نفت مسجد سلیمان برای حضور روی نیمکت تیمش در بازی مقابل پرسپولیس منع قانونی ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته مس کرمان پس از اتفاقاتی که در مسابقه با تیم علم و ادب تبریز در لیگ آزادگان افتاد، با حکم کمیته انضباطی چهار جلسه محروم شد. به همین خاطر سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان از ابتدای لیگ بیستم  روی نیمکت تیمش حضور نداشته و در دو هفته ابتدایی غایب بزرگ این تیم بود.

با اینحال با تلاش تیم حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان محرومیت حسینی در آستانه دیدار با پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر بخشیده شد و او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی روز پنجشنبه ندارد.

مصطفی سلیمانی معاون حقوقی و ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان در این خصوص گفت:‌ به استناد مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست خودمان را برای بخشش مجتبی حسینی با دلایل و مستندات لازم ارائه دادیم و با توجه به سابقه خوبی که او دارد، فدراسیون فوتبال با درخواست ما موافق کرد. به این ترتیب سرمربی تیم در بازی با پرسپولیس روی نیمکت خواهد بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس روز پنجشنبه ششم آذر از ساعت ۱۶:۳۵ آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    چطور مجتبی حسینی بخشیده میشه اما یحیی گل محمدی بخشیده نمی شود
    • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      ایشون روکمیته انظباطی حکم دادن ولی یحیی کارت قرمز گرفت واتوماتیک از بازی بعد محروم
    • حق FR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      چون این پنج جلسه محروم بودو نصفشا گزروند و بقیه را بخشیدند عشق است مسجد سلیمان
    • شاهین DE ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      پرسپولیس شده باب حاجت. همیشه اینطور بوده. الان امسال قبل بازی نفت پنجره شان را باز و ثبت کردند . حالا هم حسینی... یادمه نفت منصوریان پول نداشت بازیکنان بازی نمی کردند به پرسپولیس که رسیدند از طرف فدراسیون پول !!! داده شد تا بیایند بازی کنند. پرسپولیس شاخص فوتبال ایران هست انواع احکام انظباتی شبانه و خودجوش بر روی این تیم پیاده می شود انواع قضاوتهای من دراوردی روی این تیم سوار می شورد . و نحوه بودجه هم که مشخص هست مال دولت هست ولی دولت ریالی نمی تواند خرج کند بنظر من کتاب رکورد گینس می تواند در مورد این تیم حرفهایی بر نوشتن داشته باشد.
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    خدارو شکر بخشیده شد تا دیگه کسی بهونه ای چیزی نداشته باشه مخصوصا کیسه کشا..هرچند که هرطوری هم که بشه بازم کیسه کشا بهونه دارن و حرفای متوهم خودشونو میگن
  • تیر غیب NL ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    با درود،برای کامیابی نیا که قانونی نبود!برای ایشان قانونی بود.حرفی نیست گرفتاری اینه که آخر فصل تیمِ ناکام،پرسپولیس رو آماج حملات خود قرار میدهد که چی؟تمامِ ارکان فوتبالی و غیرِ فوتبالی در این قهرمانی سهم دارند مگر پرسپولیس!
  • نفت mis IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    به امید خدا پرسپولیس رامیبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی