سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۳ |
۵
حرف آخر| کمیته اخلاق کجایی؟ دقیقاً کجایی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته اخلاقی که زمان مهدی تاج کلی راجع به آن سر و صدا و تبلیغات شد، حالا به مرحله‌ای از سکوت و بی‌خیالی رسیده که اگر یک وقت حکمی بدهد و یا فردی را احضار کند، همه تعجب می‌کنند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ فضای فرهنگی فوتبال ایران به مرحله‌ای رسیده که اگر یک نفر فحش ندهد، یقه‌اش را می‌گیرند! کار بسیاری از دستیاران سرمربیان شده فحش دادن در حین بازی و پاچه‌خاری سرمربی در پایان بازی! از عکاس و تدارکاتچی و پزشک تیم گرفته تا مدیران باشگاه (که در تلویزیون وویس می‌گذارند!) همه در حال انجام وظایف فرهنگی! هستند ولی خوشبختانه از دیوار صدا درمی‌آید اما از کمیته بافضیلت اخلاق هیچ صدایی شنیده نمی‌شود! 

نکته کلیدی اینجاست که قبح یکسری حرف‌ها، مصاحبه‌ها، تهمت‌ زدن‌ها، وویس گذاشتن‌ها و بیانیه دادن‌ها در فوتبال ایران ریخته و به طور خلاصه هرکس هر کاری از دستش برمی‌آید، انجام می‌دهد! این‌طوری هم نیست که بگوییم در این بلبشو ۴ نفر مظلومند و سکوت می‌کنند. خوشبختانه همه به اندازه خودشان زرنگند و البته فحش دادن هم بلدند. کمیته اخلاق هم احتمالاً کار از دستش در رفته (مثل ماجرای گرانی‌ها که کلاً از دست مسئولان زحمتکش دررفته) که نسبت به همه چیز و همه کس سکوت کرده و خیلی شیک و مجلسی نقش تماشاگر را بازی می‌کند؛ چه اگر غیر از این بود، حداقل دوستان ظاهر قضیه را حفظ می‌کردند که بگویند ما هم هستیم که خب این مقدار کوچک از ضرورت را هم حس نمی‌کنند.

کمیته اخلاقی که زمان مهدی تاج کلی راجع به آن سر و صدا و تبلیغات شد، حالا به مرحله‌ای از سکوت و بی‌خیالی رسیده که اگر یک وقت حکمی بدهد و یا فردی را احضار کند، همه تعجب می‌کنند. شاید هم اساساً این کمیته تعطیل شده و ما خبر نداریم اما هرچه هست، هیچ‌کس بابت رفتار و حرکاتش پشیمان نیست و همه تلاش می‌کنند از راه‌های غیرفوتبالی و از طریق سر و صدا کنار زمین و فحاشی و بیانیه و... به هدف‌شان که همانا کسب هر ۳ امتیاز و در نهایت قهرمانی است، ‌برسند. به طور کلی همه دور همند و کمیته‌های اخلاق و انضباطی هم تماشاگر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب NL ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    با درود،جناب آقای اشراقی رحمت به شیر مادرت.دو ساله زبونم مو در آورد بس که از این حقیقت گفتم اینقدر تکرار و تکرار کردم که دیگه وقتی میخوام از کمیته های قضایی بگم میترسم روحِ همراهان خبرورزشی ملول بشه اما مگر میشه کمیته های قضایی و تصمیم ساز را با قدرت بالایی که به حکم قانون دارند به حال خود رها کرد که به دلخواه رای صادر کنند و یا سکوت کنند و خود را به کوچهء علی چپ بزنند که "انشاءالله گربه بود"بلکه چند قلم بدستِ متعهد دیگر چون شما حضرات را به نیشِ قلم از این خواب خرگوشی بیدار کنند.که آقایان که با چرخشِ قلم با سرنوشت تیمها بازی میکنید با طاق یا جفت و سنگ کاغذ قیچی رأی صادر کردن کار تیم ها را به اجی مجی لا ترجی گفتن برای کسب نتیجه در پی دارد نه کوشش و تلاش برای اخذِ نتیجه
    • ابرام US ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      تیر غیب عزیز ٬ حالا شما کدام بی اخلاقی را دیدید که دم از کمیته اخلاق و کتیبه خوش اخلاقی تیمور لنگ می زنید ؟ تا چ و با ج را بگذارید یکطرف و قندلی را دریابید که تعز من تشا ء و تذل من تشاء سر داده هل من مبارز گویان کیروشی پور می طلبد تا «کل یوم» عمر وعاصی ها بنوازد و دست اجانب از دامان ولایات اجدادی کوتاه گرداند . قندلی را در یابید و تاج را محلی نگزارید که «تا ج محل» هم اینروزها محلی از اعراب برای دید و بازدید با قی نگذارده که این کرونای لعنتی ام الفساد است که ریشه اش با ید کَند . شمارا چه میشود که نه ژنرالی می بینید و نه گروهبانی چون قندلی را بحساب می آورید. به حساب آورید که حسابتان با کرا م الکاتبینی نیفتد که موی لای درز محا سباتش نرود و چپقتان چا ق نگرداند...... ای تیر غمت را دل عشا ق نشانه ....... چون غیب شدی بسه نزن هی چک و چانه . ....... نبش قبر کیروش بینوا را شا هدیم گر چه کراهت این نبش را کمیته اخلاقی مذمت نمی فرماید که با ید . نبش قبر اگر نکوهیده است قندل را چه جرأت نبش چند باره است ؟ قا چ زین را فرموده اند در یا بید تا با جفتک مرکب چموش در نیفتید که اُفتید .....الخ
  • شاهین DE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    کمیته اخلاق حافظ منافع فدراسیون هست که بدون ریس دو ساله جا خوش کرده. با ارکان فدراسیون کاری نداشته باشید. ازاد هستید از جنجال فرودگاه بگیر تا پخش صدا در رسانه ملی و تهمت فحش . ناسزا. کاری با شما ندارند. فقط مثل اذری اگه در مورد فدراسیون حرف بزنید . کمیته اخلاق فورا شما را باز خواست می کند.. این قصه سر دراز دارد. یقین بدانید اگه این هیت ریسه ها نتوانند د ر انتخابات اخیر شرکت کنند . حتما فوتبال مارا به تعلیق خواهند کشاند. فوتبال ایران زمانی نابود شد که کفاشیان را بدون رقیب و انتخابات فرمالیته اوردند . بعد تاج و حالا هم اوامر.. چرا فیفا را در مورد فوتبال ما حساس کرده اند. مگر عربها در فوتبال شان دخالت نمی کنند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی