نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی عابدی: استراماچونی درخواست ملاقات با مدیرعامل وقت استقلال را رد کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی عابدی مربی ایرانی حاضر در ایتالیا اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی حاضر به شرکت در جلسه با نمایندگان استقلال نشده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علی عابدی مربی فوتبال و فوتسال که در کشور ایتالیا فعالیت می‌کند، درباره مذاکره احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با آندره‌آ استراماچونی گفت: سعادتمند از قبل با من آشنایی داشت و همدیگر را می‌شناختیم. ایشان گفت با توجه به برنده بودن استراماچونی در پرونده شکایت از استقلال در فیفا، جلسه‌ای را با حضور او و وکیلش برگزار کنیم.

‌ وی افزود: با توجه به رفاقتی که با عمر دانسی دستیار استراماچونی و وکیل او دارم، درخواست کردم این جلسه برگزار شود، اما متأسفانه قبول نکردند و وکیلش اعلام کرد که فیفا پرونده را حل خواهد کرد.

مربی ایرانی حاضر در کشور ایتالیا تصریح کرد: سعادتمند گفت که هواداران علاقه‌مند به بازگشت استراماچونی هستند و با توجه به بازنده بودن استقلال در پرونده شکایت در فیفا، تلاش کنیم استراماچونی دیداری با آنها داشته باشد.

عابدی خاطرنشان کرد: استراماچونی بسیار علاقه داشت که برگردد و از ایجنت قبلی او کمک گرفتم که دیداری با نمایندگان استقلال داشته باشند. این اتفاق افتاد و سعادتمند به همراه مهدی نوروزی و کاظم قیم از معاونان باشگاه به نمایندگی از باشگاه استقلال حضور داشتند و من به همراه ایجنت قبلی استراماچونی و فدریکو پاستورلو طرف دیگر جلسه بودیم.

وی تأکید کرد: قرار بود ابتدا مسائل و مشکلات مالی بین استقلال و استراماچونی برطرف شود و اگر توافقی صورت گرفت در جلسه بعدی درباره بازگشت او صحبت شود. استراماچونی اصلا قبول نکرد که در این جلسه شرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    از همون روزی که استراماچونی از ایران رفت،همه قصد و نیت و تلاشش برای تلکه و گرفتن پول بادآورده از استقلال بود وگرنه آدم باید دیوانه باشه که قرار ملاقات بذاره ولی تو جلسه شرکت نکنه،خارجیا خوب دندونای ما رو شمردن و فهمیدن چون پول این مملکت برای خودمون خرج نمیشه باید ازمون بِکَنن.
    • مانی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      خنده دار اینه که میگه " استراماچونی بسیار علاقه داشت که برگردد " ولی بعدش یادش رفته چی گفته و دوباره میگه " ابتدا مسائل و مشکلات مالی بین استقلال و استراماچونی برطرف شود و اگر توافقی صورت گرفت در جلسه بعدی درباره بازگشت او صحبت شود." یعنی استرا میگه اول پول سال دوم رو بدین بعد یک قرارداد 2 میلیون دلاری با من ببندین که بعد از 3 ماه دوباره برم
    • {...} IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      مانی جان اونی ک چشش دنبال پوله برانکوعه ما بیشتر تورو تو اخبار استقلال میبینیم خوب نیس در این حد ادم پیگیر سرور باشه ها
  • خایدالو IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    این آقای استرا پولی فقط دنبال پول بود که به هدفش رسید و می‌دونه در ایتالیا هیچ تیمی اینو نمیبره و ما طرفداران آبی هم با حماقت هربار اسمش صدا میزنیم که برگرده بخدا مربیان بهتر از این پول پرست هم زیاده کمی به بزرگی تاج فکر کنیم
    • اس اسی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آخه آقای هالو مربی که اگر می ماند بدون شک سرمربی تیم ملی ایران بود بخاطر پول از هفته دوازدهم میرود !!!!!!! بدون شک شما مقصر نیستید اتاق فکری که مافیای فوتبال از آنجا چنین تراوشات ذهنی را به امثال شما تزریق میکند مقصر است که بدون گزینش هر کسی را راه میدهد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • رضا PL ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      بهتره بگی ما هوادارای پرسپولیس با حماقت نه هوادار استقلال .لنگی از طرف هوادارای خودت صحبت کن
  • سعید IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    استراماچونی دوست داشت برگرده،امامدیرعامل پرسپولیسی چنان نقش بازی کردکه هیچکس متوجه نشد،جام حذفی رومثل آب خوردن ازدست تیم درآورد،چقده ماساده بودیم ۴سال مدیرای چی بگم،اگه دشمن این تیم نیستن پس مدیرعاملش کوچراسرپرست؟ فقط خدا ازمکراینا آگاهه!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی