نیما نکیسا: خودم به حامد لک محکم گفتم برو پرسپولیس و از چیزی نترس!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان به خبرورزشی گفت: حامد لک در کنار پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری بهترین‌های ایران هستند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران این روزها به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال مشغول به کار است. این پیشکسوت تحصیلکرده البته هنوز هم بازی‌های تیم پرسپولیس را تعقیب می‌کند و نظرات جالبی هم در این رابطه دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

نیما نکیسا این روزها بیشتر مشغول چه کاری است؟
مشغولیم کمابیش! من روز اولی که در توسعه فوتبال پایه در فدراسیون حکم گرفتم هم گفتم با توجه به تجربه‌ای که دارم می‌توانم یک دپارتمان دروازه‌بانی ایجاد کنم. همین الان هم تضمین می‌دهم دروازه تیم ملی را برای آینده تأمین کنم و ان‌شاءا... با کمک‌های آقایان نبی و میرشاد ماجدی به این مهم برسیم.

بازی‌های پرسپولیس را تعقیب می‌کنید؟
بله، پرسپولیس خوشبختانه به یک شخصیت قهرمانی رسیده که در هر تورنمنت و مسابقه‌ای مدعی قهرمانی است. این تیم با وجود مشکلات ریز و درشت باز هم خوب نتیجه می‌گیرد و همین هفته هم تیم خوب صنعت نفت آبادان را شکست داد.

به نظر شما نقطه قوت پرسپولیس چیست؟
در این تیم همه از جنس پرسپولیس هستند. شما می‌بینید یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، کریم باقری و داود فنایی اعضای کادر فنی پرسپولیس همگی بازیکن سابق این تیم بوده‌اند. افشین پیروانی سرپرست تیم کاپیتان پرسپولیس بوده است. حالا هم که دوست خوب و تحصیلکرده‌ام ابراهیم شکوری به کادر مدیریتی اضافه شده که بازیکن پرسپولیس بوده است. من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.

مشکل یا نقطه ضعف این پرسپولیس چیست؟
مشکل مالی! انتظار می‌رود دوستان به پرسپولیس و حتی استقلال بیشتر برسند. وقتی این دو تیم قوی باشند حتم بدانید ما تیم ملی قوی‌تری هم خواهیم داشت. شما در تمام دنیا هم می‌بینید تیم‌های بزرگ تعیین‌کننده هستند. اسپانیا زمانی همه جام‌ها را درو می‌کرد که بارسا و رئال خوب بودند یا باشند. تیم ملی آلمان از کنار رقابت بوروسیا دورتموند یورگن کلوپ و بایرن‌مونیخ گواردیولا قهرمان جام جهانی‌ ۲۰۱۴ شد و این یک قانون نانوشته در فوتبال است.

نمی‌شود با نیما نکیسا صحبت کرد و از دروازه‌بانی نپرسید. خیلی‌ها معتقدند حق حامد لک بود که به تیم ملی دعوت شود. شما هم با این نظر موافقید؟
من خودم یکی از کسانی بودم که به حامد لک محکم گفتم برو پرسپولیس و از چیزی هم نترس! می‌دانستم او چه پتانسیلی دارد. حامد لک پسر بسیار مؤدبی است که کوچک‌تر و بزرگ‌تر سرش می‌شود. دروازه‌بان خوش‌استیل و کم‌اشتباهی است که توانایی‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا به همه نشان داد. به نظر من هم با احترام به آقای اسکوچیچ باید حامد لک دعوت شود. او در کنار پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری بهترین‌های ایران هستند.

بعد از دعوت نشدن به تیم ملی هم حامد لک سکوت کرده است.
کار درستی انجام داده و سعی می‌کند با تلاش و زحمت بیشتر به تیم ملی دعوت شود. من خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، آرمان رمضانی و احسان پهلوان به عنوان بازیکن جدید به پرسپولیس آمده‌اند که هم از لحاظ فنی کارایی زیادی دارند و هم بی‌حاشیه کار خود را انجام می‌دهند.

به عنوان سؤال آخر درخصوص جدایی مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده چه صحبتی دارید؟
با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم باید به یک فوتبالیست حق داد به فکر زندگی شخصی یا پیشرفت خود باشد. فوتبال حرفه‌ای همین است و نباید به این بازیکنان خُرده گرفت بلکه باید جانشینان خوبی برای این تک‌ستاره‌ها پیدا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    حامد لک بهتربن دروازه بان ایران هست
  • شاهین IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    دقیقا چقدر محکم؟؟؟
  • امیرحسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    یکی مثل حامد لک شیش ماه میاد پرسپدلیس می ره فینال آسیا و بهترین گلر غرب آسیا میشه یکی هم مثل تبریزی تو ذوب آهن خیلی خوب کار می کنه و میاد کیسه خودش و آیندش خراب میشه حامد لک در کل حاضر بهترین دروازبان آسیا هست
  • علیمحمد US ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    احتیاجی به محکم گفتن شما نبود این ده ساله ارزوی پوشیدن لنگ را داشت احتیاجی نیست ادای پرفسور ها را در بیاری
  • وحید IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی