نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چرا یک قدکوتاه با سر به استقلال گل می‌زند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: از تدارکاتچی تیم بگیرید تا نوک خط حمله. بالاخره یکسری اتفاقات دست به دست هم دادند تا استقلال گل اول را از فولاد به راحتی بخورد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی فنونی‌زاده از شکست استقلال ناراحت است ولی می‌گوید استقلال بازی را در زمین نباخته و اتفاقات حاشیه‌ای تمرکز تیم را بر هم زده است.

استقلال در هفته دوم باخت! این نتیجه قابل پیش‌بینی بود؟
استقلال به فولاد باخت ولی فوتبالی نباخت. استقلال بازی بیرون زمین را باخت و اتفاقاتی که از نیمکت فولاد نسبت به نیمکت ما رخ داد، باعث شد تمرکز کادر فنی استقلال برهم بریزد.

اما این دلیل موجهی نیست! هست؟
نیست ولی وقتی با بچه‌های کادر فنی حرف می‌زنیم و صحبت‌های‌شان را می‌شنویم که آنها از ابتدای بازی روی نیمکت استقلال فشار وارد می‌کردند و حرف‌های آنچنانی به بچه‌های کادر فنی ما می‌زدند، مشخص می‌شود قصد داشتند تمرکز نیمکت را به هم بزنند و خب محمود فکری و همکارانش هم انسان هستند و انسان هم تا حدی تاب تحمل دارد. دوره این کارها گذشته است.

بازی را چطور ارزیابی کردید؟
فولاد بازی را پرقدرت استارت زد که خب پیش‌بینی هم می‌شد ولی در ادامه استقلال خیلی خوب فشار تیم رقیب را شکست و حتی به گل هم رسید. نیمه اول که هیچ چیز خاصی نداشت ولی در نیمه دوم نبود یک هافبک بازیساز در تیم استقلال به شدت به چشم آمد.

ایراد کار از محمود فکری بود؟
وقتی تیم می‌بازد همه مقصر هستند. از تدارکاتچی تیم بگیرید تا نوک خط حمله. بالاخره یکسری اتفاقات دست به دست هم دادند تا استقلال گل اول را به راحتی بخورد. برای استقلال بد است که توپ از روی سر بازیکنش رد شود و پشت‌سرش یک بازیکن قدکوتاه با سر گل بزند! برای استقلال بد است که بین خط هافبک و حمله‌اش بازیکنی مسئولیت‌پذیر نباشد که وظیفه توپرسانی به خط حمله را داشته باشد. استقلال هرچه در چپ و راست با میلیچ و وریا خوب حمله می‌کند و توپ را به فورواردها می‌رساند، در میانه زمین جای خالی علی کریمی را پر نکرده است.

این نتیجه برای استقلال بد شد؟
نه! البته اگر تکرار شود شاید خطرآفرین باشد ولی حالا تا پایان فصل ۲۸ هفته باقیست و استقلال می‌تواند این ۳ امتیاز را جبران کند. تیم‌ها تازه در ابتدای راه هستند. فکری هم تنها ۲۰ روز قبل از مسابقات تیم را در اختیار گرفت در حالی که همه می‌دانیم زمان بدنسازی و آماده‌سازی برای یک لیگ حداقل ۴۰ تا ۴۵ روز است. فکری تقصیری ندارد و باید به او فرصت داد. من حتم دارم استقلال یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد چون هنوز خیلی از مهره‌های تازه‌وارد استقلال برای این تیم به میدان نرفته‌اند و تلفیق این جدیدها با قبلی‌ها قطعاً تیم خوبی را روانه مسابقات می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیمحمد US ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    مانعی نداره فدای سرشان عوضش لنگی های کیسه کش شش تایی سرشان گرم میشه با اخبار ما
    • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      برای اینکه مدافع استقلال برای زدن توپ نپرید به همین سادگی. این جزو قشنگی های فوتباله. باید مدافع اشتباه کنه که تیم حرف گل بزنه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      من چند بار در این جمله را می گویم برای دانا توضیحی لازم نیست برای نادان توضيحی کافی نیست
    • حمید علوی CA ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      مطمئن باشین الان خیلیا( منظورم بعضی آرزومندان نشستن روی نیمکت استقلال هستن)، تمام تلاششون رو‌ میکنن تا استقلال با کادر فنی نتیجه نگیره و‌ بنابراین هر کاری میکنن تا این استقلال متلاشی بشه. دلیلش هم خیلی واضحه: این که با خراب شدن این استقلال، در واقع حداقل سه نفر رو با یک تیر میزنن و میدون برای خودشون خیلی خالی میشه. خراب شدن استقلال امسال براشون یعنی از بین بردن و از میدون به در کردن پرویزخان مظلومی. آقای مرفاوی و آقای فکری بطور همزمان هست. یه جوراب حتی برهانی رو هم همین اول راهش تموم میکنن تا به این ترتیب باسابقه ترین و استقلالی ترینهای استقلال رو یکجا از سر راه کناربزنن و استقلال بمونه و خودشون سه چهار نفر ( امثال: امیرمافیا، نکونام (که یک فصل و‌نیم با قراداد دلاری استقلالی بود و الان ادعاش میشه از منصورخان هم استقلالی تره! و همینطور احتمالن منصوریان و شاید مجیدی، البته در مورد منصوریان و مجیدی چندان مطمئن نیستم)
    • کیسه حقیر IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      علیممد کیسه کش خوب آمدی خخخخخخخخخخخ کیسه کش ۶ تایی برای برای کیسه کش ها آرزو هست ولی برای پرسپولیس ها خاطره هست خخخخخخخخخ در مورد اخبار کیسه و کیسه کش ها برای ما سرگرمی هست برای با تو موافق چون اخبار کیسه برای ما سرگرمی سوژه و خنده هست در جای دیگر و خبرهای دیگه نمی نوانیم پیدا کنیم
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      حمید خان استقلال کارش تمام است بعید می دانم این استقلال سر پا بشود
    • حمید علوی CA ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      نمیدونم سرخپوشان جان، با این وضعیتی از الان راه افتاده چه بسا فرمایش شما درست در بیاد..استقلال از زمونی که بنده یادم میاد همیشه از درون‌ خودش و از باصطلاح خودیها خورد.
  • کیسه لیف ابی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    مانعی نداره شما کیسه تنا عادت دارید به سرگرم کردن وخندوندن ما پرسپولیسها . هفته یه بازی یه باخت تاهفته ی بعد وبازی بعد ملیجک بازیو ادا اطوار دراوردن تو تلویزیون و جراید.اینم فصل فوتبالی کل یوم کیسه کشا. اخرفصل هم وزیر پرسپولیسی بود و زمین کج .انشاالله سال بعدخخخ خخخ
  • 6 IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    عيب نداره! فداي سرت. كيسه بار اولش كه نيست خخخخخخخخخ
  • 000 IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    ماکه تادیده ایم بازیکنان کوتاه قدمان باسربت کیسه گل زده اند.نمونه هاش عالیشاه وعلی پور.کیسه ست دیگه.
  • ناصر پرسپولیسی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    این که تازگی نداره قبلا هم امید خان عالیشاه تو دربی همچین گلی به کیسه زده بود!
  • ابرام US ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    (با یقه گیری و با قد بلند ........ با مزخرف گفتن و حرف چرند)*** ***(فکر هم با فکری و عزم بلند ..... ذکر هم جادوی پیر ارجمند)** ***(تیم یکسر رفته تا فینال و ما ...... دائماََ در فکر فتح آسیا)*** ***(تیم قرمر در عمل فینال رفت ...... تیم آبی هم چه خوب زیراب رفت)*** ***(حال باید فکر بکری کرد از آ ن .......فکری آوردیم ما اندر میان )*** ***قبل ازا ن ما استرا ها داشتیم ........شا ه فرهادی ز شا هان داشتیم )*** ***(تیم ما اکنون که یَقّه میدرد ...... سال دیگر بین کجا را میدرد!! )*** ***(ما برای وصل کردن گفته ایم ....... آنچه لازم بود همان را گفته ایم)*** ***(با ید اکنون فکر بکری کرد ازان ........ فکری ما میرود دامن کشان)*** ***(یقّه را گر تو گرفتی هر زمان ........ ول نکن محکم بچسب و بعد ازان)*** ***(هرچه میخواهند بگویند ناکسان .....ما که رفتیم ای شما چون کوفیان)
  • کرد IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    متخصص اتاق بیهوشی با اره وچکش عمو مهدی خیلی دوست دارم گلهات به عربستان 26سال قبل فراموش نشدنیه مواظب خودت باش
  • رامین IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    وقتی دروازبان بلد نیست با دفاع صحبت کنه چی میشه کرد؟
  • ناشناس IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    یه پرسپولیسی هرجا باشه همیشه برای سوزوندن کیسه ه آماده اس چه کوتاه قد باشه چه بلند قد
  • خلیل مهاجر IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    استقلالی بودن هیچ مزیتی بر دانش و مهارت ندارد. مسئولیت پذیری کار بلد است که وی را به وظایفش هم علاقمند میکند چون تبلور تصمیمات و مدیریت خود وی است. کادر مربیگری استقلال از استقلالی های دو آتشه تشکیل شده که همگی آنها در دورانی که در تیم استقلال شرکت داشتند محبوب هواداران و افتخار آفرین بودند و امروز در جامه مربیگری ظاهر شده اند که البته برخی مانند مظلومی و مرفاوی در قامت سرمربی هم پیشینه ای در استقلال دارند. من از صمیم قلب میخواهم که آنها موفق شوند. استقلال تیم بسیار خوبیست و بهترین خط حمله را در اختیار دارد که متاسفانه از این مزیت به خوبی بهره برداری نمیشود و میتواند بهتر از چند سال گذشته مدعی قهرمانی باشد ولی خوب مربیگری و مدیریت تیم نقش اصلی را در این رابطه ایفا میکند.
  • ... IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    آقا مهدی: نیمکت اونا________بعد ما باختیم! خبرنگار: اما این دلیل موجهی نیست! هست؟ آقا مهدی: نه موجه نیست ولی_________هست! احتمالاً چون ما استقلالیم! (توجیهات مشعشعانه نسل ما!)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی