نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
۰ |
۰
اتهام سنگین به داوید ویا، ستاره پیشین بارسلونا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکایلر بادیو، کارآموز سابق نیویورک سیتی داوید ویا را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده است.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ داوید ویا، بهترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ در باشگاه نیویورک سیتی در ایالت متحده بازی می‌کرد و حالا اسکایلر بادیو، کارآموز سابق این باشگاه مدعی شد این بازیکن مشهور او را بارها لمس کرده و زیر سن قانونی به او پیشنهاد نوشیدن مشروبات الکلی داده است.

طبق گفته اسکایلر، داوید ویا بارها به او ابراز علاقه کرده و بدنش را لمس کرده است. اسکایلر همچنین مدعی شد در همان مقطع بارها قصد فاش کردن این موضوع را داشته، اما کسی در باشگاه شکایت او را جدی نمی‌گرفته و به همین دلیل اسکایلر به جایی نرسیده است. اسکایلر بادیو گفت: «داوید ویا از من سوال کرد چه نوع مشروبات الکلی را دوست دارم. من سنی نداشتم و گفتم اهل نوشیدن الکل نیستم. در ادامه او پیشنهاد رفتن به خانه اش برای شرکت در یک مهمانی را داده و از من پرسید بهتر است چه مدل مشروبی بخرم. من به ملوین پامپلونی (دستیار باشگاه) گفتم علاقه ندارم چنین مکالماتی بین ما رد و بدل شود و امیدوار بودم او به من کمک کند، اما ملوین گفت داوید ویا تنها یک سوال کرده است.»

اما وکیل داوید ویا ضمتن تکذیب این اخبار گفت: «تا به حال چنین مسائلی برای داوید ویا پیش نیامده، اما او خوشحال است که اسکایلر مشکلات خود را بیان کرده معتقد است که تشویق مردم برای ابراز نگرانی در مورد این موارد مهم است. وقتی داوید ویا دو سال پس از ترک این باشگاه برای اولین بار از این شکایت مطلع شد، با پلیس برای انجام تحقیقات همکاری کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی