نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
علی کریمی: تمام بازی‌ها برای ما مثل فینال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ایرانی تیم قطر پیش از دیدار با العربی گفت: خوشحالم در تیم قطر حضور دارم و برای تمام بازی‌ها آماده هستم.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ تیم فوتبال القطر فردا(پنجشنبه) در هفته هفتم لیگ ستارگان از ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران به مصاف العربی می‌رود.

علی کریمی بازیکن ایرانی القطر در نشست خبری این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم از حضورم در تیم قطر خوشحالم. تلاش می‌کنم در خلال عملکرد تیمی و همکاری خوب با همبازی‌ها و کادر فنی نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

وی افزود: به نظرم تمام بازی ها مثل فینال است و باید برای کسب نتیجه مطلوب جنگید. تمام بازی‌ها برای ما اهمیت دارد و وظیفه من و دیگر بازیکنان این است که با تمام قدرت بازی کنیم و نتیجه خوب کسب کنیم.

هافبک سابق استقلال درباره فضای تمرینات القطر، گفت: من به همراه تیم تمرین کردم و بعد از آن در فیفادی به اردوی تیم ملی ایران ملحق شدم. بعد از اتمام تعطیلات دوباره به تمرینات قطر پیوستم. در حالت کلی فضای خوبی اینجا حاکم است و من نیاز به فرصت دارم تا بیشتر فضای اینجا را بشناسم.

العربی در این فصل مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در اختیار دارد و این بازی به نوعی دربی ایرانی‌های قطر به شمار می‌آید. البته هر دو بازیکن ایرانی العربی اکنون مصدوم هستند و معلوم نیست در این بازی حضور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی