محمود اسلامیان: فردوسی‌پور را حذف کردند، به جای او یک بچه را آوردند!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون‌ها هم مثل بعضی از نهادهای دیگر مثل نظام پزشکی مستقل هستند ولی در خدمت منافع کشور کار می‌کنند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال  درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ ۸ آذر برای تصویب اساسنامه این فدراسیون توضیحاتی را ارائه داد که در زیر خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید:

*بحث اصلی فیفا بود که خوشبختانه توانستیم با فیفا به توافق برسیم. بعد از تصویب اساسنامه هم طبق زمان بندی، انتخابات ریاست فدراسیون را برگزار خواهیم کرد.

* درباره این سوال که دولت و مجلس با تعریف جدید فدراسیون فوتبال (نهاد غیر دولتی، غیر انتفاعی و مستقل) موافقت می‌کند یا نه، باید بگویم تا این دیگر دست آقایان است. فیفا نزدیک به ۲۰۹ عضو دارد که همه این را پذیرفته‌اند. چیز بدی هم نیست. از اینکه اصرار داریم همه چیز در مملکت مثل اقتصاد، هنر، رسانه، ورزش و … دولتی باشد چه خیری دیده‌ایم؟ حتی کشورهای کمونیست مثل چین، روسیه و بعضی از کشورهای شرق اروپا هم الان ۳۰ سال است که از فوتبال دولتی دست برداشته‌اند. باید به این باور برسیم که دولتی بودن امتیاز نیست. معنای غیر دولتی بودن یک فدراسیون این نیست که خارج از قوانین کشور کار کند. فدراسیون‌ها هم مثل بعضی از نهادهای دیگر مثل نظام پزشکی مستقل هستند ولی در خدمت منافع کشور کار می‌کنند.

*فدراسیون فوتبال از اوایل انقلاب تا زمان ریاست علی کفاشیان ۱۵ رئیس به خودش دیده بود، با این همه تغییر در یک فدراسیون چطور می‌شود به کار ادامه داد؟ خوشبختانه بعد از کفاشیان دو رئیس انتخاب شدند. ما در این مدت موفقیت‌های زیادی به دست آوردیم؛ دو بار به جام جهانی صعود کردیم و در بخش بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی عناوین خوبی به دست آوردیم. اینها حاصل ثبات در مدیریت فدراسیون فوتبال است.

*تا بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، چه دولتی چه خصوصی فوتبال ما آماتور خواهد بود و باشگاه‌ها و تیم ملی درگیر هستند. شاید فوتبال ما ۱۰ مشکل داشته باشد ولی باید به مشکل اصلی که در حال حاضر حق پخش است بپردازیم.

*حق پخش فوتبال امارات ۱۰۰ میلیون دلار و حق پخش عربستان ۱۲۰ میلیون دلار است. برآورد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از حق پخش فوتبال ایران ۱۵۰ میلیون دلار است. وقتی این پول را نمی‌دهند باید چه کار کرد؟ ما هم به جای فکر کردن به مشکلات اصلی فوتبال، صبح تا شب همدیگر را می زنیم. این هنر نیست. شما ۱۰۰ کارشناس فوتبال از سراسر دنیا هم بیاورید تا مشکل فوتبال ایران را تحلیل کنند، یقیناً می‌گویند مشکل اصلی اقتصادی و مالی است؛ در حالی که حتی یک ریال حق پخش فوتبال را نمی‌دهند.

*خدا پدر آقای ضرغامی (رئیس سابق سازمان صدا و سیما) را بیامرزد که حداقل یک مقدار از حق پخش را پرداخت می‌کرد اما بعد از روی کار آمدن آقای سرافراز، حق پخش تعطیل شد. البته می دانم که در نهایت مشکل حق پخش حل می‌شود؛ یعنی زمانی که فوتبال ایران زمین بخورد اما الان و قبل از زمین خوردن چرا مشکل را حل نکنیم؟ وقتی تمام دنیا حق پخش فوتبال می‌گیرد، چرا ما نگیریم؟

*یکی مثل عادل فردوسی پور را حذف می‌کنند و یک بچه را به جایش می‌گذراند. ما کم مشکل داریم؟ کم اعصاب و روان مردم به هم ریخته است که حالا یک نفر مثل ایشان می‌آید و او هم شب تا صبح اعصاب مردم را به هم می‌ریزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    میثاقی لنگی هر هفته برای استقلال حاشیه درست میکنه .جالبه هیچ حرفی از سرمربی دلالشون و فایل صوتی و درگیری بازیکناشون نمیزنه فقط قبل بازی های استقلال میاد حاشیه سازی.ای خدااا رسانه ملی دست چه افرادی افتاده.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      همین میثاقی کیسه کش بخاطر کیسه و رفتن استراپولچونی یکماه صدا سیما و شبکه سه رو تبدیل کرده بود به کیسه خونه
    • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      با غم میثاقی کیسه کش که در تی وی شیری را نابود کرد چ کنیم؟ میثاقی فقط مونده بره تو زمین گل بزنه برا استقلال
    • فوتبال پاک IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      عجیب نیست ؟؟!! تاج و اسلامیان اینقدر از رفتن فردوسی پور ناراحت هستن !!!!!!!!!!!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    اقای اسلامیان با این حرفت به جوانها توهین کردی خوبه من هم سن زیاد جنابعالی را مسخره کنم؟ مگه غیر اینه خیلی از بزرگان دنیا جوان بودند؟ این کامنت من به معنای این نیست مرید میثاقی ام منتها حرف ناحق ولو علیه دشمنم هم باشه ناراحتم میکنه
  • رضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    آقای اسلامیان من بچه بودم شما استاندار چهار محال وبختیاری بودید الان من باژ نشته شده ام شما همچنان در راس امورید بگذارید جوانان هم مشغول کار شوند بخدا امثال شما فسیل شده اند اگه افرادی مثل شما کنار بروند بخدا جوان ببکار کمتر داریم
  • سامان IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    برید پی کارتان پیرمرد.توباید درهیئت رئیسه فدراسیون باشی وجوانهای پاکدل بیکار.خجالت داره پیرمرد.هیچوقت یه جوونی رو نزن پایین.هرچند میثاقی هم کارشو خوب بلده.اگ دقت داشته بودی فردوسی پورهم‌زیادسوتی میداد
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    کاشکی میثاقی صرفایک بچه بود.متاسفانه او بازیچه است!
  • ss US ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    میثاقی آمد چون وصل است به مافیای صدا و سیمای میلی. نمک عادل فردوسی پور را خورد و نمکدان رو تو سر عادل شکست و زیرآبش رو زد
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    میثاقی یه لنگی در پیته. اینو همون موقع که تو برنامه زنده بعد برد تیم لنگ گفت: " خدا رو شکر تیممون هم برد " تابلو کرد. لنگی ها هم بهتره به داشتن همچین هوادار چیزی افتخار کنن.
    • فرشاد IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      کیسه کش خودتو ناراحت نکن زندگیتو بکن
  • کامیار IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    حق با آقای اسلامیان هست حیف عادل که یه بچه مهد کودکی آوردن
  • *** IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    شما اول از خودت بگو که چی حالیته. اون تیمهای پایه که ارزشی براش قایل نیستید. یعنی هیچی بارتون نیست که بفهمید چیکار کنید. مهابادی و درخشان آیا؟ فقط رفع تکلیف نیست؟ با کوبیدن دیگران کار خراب خودتان را توجیه نکنید. پولتان را بگیرید و خوش بگذرانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی