نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
۱ |
۰
اطلاعیه مهم فدراسیون فوتبال درباره یک شایعه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته امور حقوقی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای درباره شایعه جلوگیری از حضور هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ در پی انتشار خبر کذبی مبنی بر ممانعت و جلوگیری از حضور اعضای هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال در انتخابات آینده این فدراسیون، امور حقوقی فدراسیون به اطلاع می‌رساند خبر مذکور صرفاً یک شایعه است و چنین رفتاری خلاف اصول اخلاقی است.

در بیانیه امور حقوقی فدراسیون فوتبال آمده است: اعضای هیئت رئیسه به همراه کمیته ها و سایر ارکان فدراسیون با راهبری سرپرست فدراسیون و همراهی و پشتیبانی دبیرکل طی ماه‌های گذشته تلاش کردند تا اساسنامه جدید فدراسیون با رعایت قوانین و مقررات داخلی و با نظر مثبت فیفا همراه گردد و به شکرانه خداوند بزرگ همه فرآیندها به سمت تصویب اساسنامه جدید توسط مجمع پیش می‌رود. مطمئناً همه کسانی که دلسوز فوتبال هستند و برای پیشرفت فوتبال کشور دل می‌سوزانند چه اعضای هیئت رئیسه فعلی فدراسیون و چه افراد خارج از فدراسیون فوتبال می‌توانند در انتخابات آینده شرکت کنند و کمیته‌های انتخاباتی فدراسیون منتخب مجمع مسئولیت نظارت بر انتخابات را برعهده دارند. بر این اساس افرادی که بخواهند با شایعه پراکنی و دروغ پردازی فضا را در این باره متشنج کنند مورد پیگیری حقوقی قرار خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    به نامباركي چيزي كه به وفور در اين مسئولين و هيئت رئيسه يافت مشود پر رويي و پشت هم اندازي است! تقاضاي مردم محاكمه و گرفتن خسارت از شماست بخاطر ضرر و زيان ميلياردي به كشور ! ولي شما انتظار انتخابات!!! مجدد داريد! ايول به اين همه ضخامت روي!!! البته روي سخن ما مردم با نهادهاي نظارتي و قوه قضاييه است كه انتظار ورود داريم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی