نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۰ |
۰
حرف آخر| میزبانی جام ملت‌ها؟ شوخی می‌کنید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی جام ملتها ثبت نام کردند و امیدوارند کنفدراسیون فوتبال آسیا حق میزبانی این رقابت‌ها را به ایران بدهند.

خبرورزشیعلی جوادی؛ مدیرانی که فوتبال و فدراسیون را به این روز انداخته‌اند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌اند که می‌خواهند میزبان جام ملت‌های آسیا شوند. به این چند نکته دقت کنید تا خودتان قضاوت کنید ما می‌توانیم میزبان جام ملت‌ها باشیم یا خیر:‌

۱- بیشتر زمین‌های چمن حاضر در ایران مصنوعی هستند. حتی در رشت و قائمشهر و ساری که مهد چمن و طبیعت هستند و اصولاً با کمترین زحمتی باید چمن طبیعی داشته باشند. این نه به دلیل مشکل هوا که به دلیل تنبلی مدیران ماست. در کشورهای عربی با آن میزان گرما و حرارت غیر قابل تحمل، هزار زمین چمن طبیعی باکیفیت است چون مدیرانشان مدیر هستند. 

۲- بازی پیکان و شهرخودرو با یک باران معمولی لغو شد و فردای آن روز هم در ورزشگاهی دیگر ادامه پیدا کرد. این نشان می‌دهد تا چه حد امکاناتمان استاندارد و پیشرفته است. فرض کنید قرار باشد در روز برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها باران ببارد. به تیم‌ها و کنفدراسیون چه خواهیم گفت؟ 

۳- میزبانی از رویدادی چون جام ملت‌ها در کنار امکانات، نیاز به پول فراوان دارد. می‌توانید بگویید با کدام پول می‌خواهید میزبانی بگیرید؟ مدیران سابق فدراسیون فوتبال ما را در شرایطی قرار داده‌اند که باید اعلام ورشکستگی مطلق کنیم. نه پولی در بساط داریم و نه امکاناتی. داوران ما کمترین دستمزد را دارند و همان حقوق ناچیز را هم با تأخیر چند ماهه می‌گیرند. شما اگر پولی دارید اوضاع حقوق داوران را سر و سامان دهید تا شرمنده خانواده و خودشان نباشند و در جیبشان آن‌قدر پول باشد که با شجاعت و دل قرص به پیشنهادهای ناصواب، پاسخ منفی دهند. 

۴- ما برای برگزاری بازی‌های لیگ پروتکل‌ها را یکی در میان رعایت می‌کنیم. چگونه می‌خواهیم رویدادی بزرگ مثل جام ملت‌ها را میزبانی کنیم؟ میزبانی از چنین تورنمنتی، قانون و حساب و کتاب خودش را می‌خواهد و ما بیشتر ترجیح می‌دهیم همه چیز را با قوانین خودمان اجرا کنیم نه قوانین بین‌المللی. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی