چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
اوله‌گنار سولشائر: باید به عنوان سرگروه صعود کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید در پایان مرحله گروهی تیمش باید سرگروه شود.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش در اولدترافورد مقابل تیم استانبول باشاکشهیر که سبب شد شیاطین سرخ با ۹ امتیاز صدرنشین گروه H باقی بمانند و شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی افزایش دهند، به خبرنگاران گفت: «احساس می‌کنم که در همان نیمه اول همه توانستند انگیزه تیم ما را برای صعود ببینند. بازیکنان ما می‌خواستند بازی کنند و از بازی‌شان هم لذت بردند.به هر حال این یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان بود. ما موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای ساختیم، گل‌های بسیار زیبایی هم زدیم و من در کل از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم.»

سولشائر در تمجید از ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای و دونی فان‌دی‌بیک هافبک هلندی تیمش هم گفت: «فکر می‌کنم که این دو کم‌کم دارند به شیوه بازی تیم ما عادت می‌کنند. البته دونی می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. ادینسون هم یک شماره ۹ کلاسیک باتجربه است که ما از مدت‌های پیش نبودش را در تیم‌مان احساس می‌کردیم. من همچنین از شیوه بازی آنتونی مارسیال در سمت چپ میدان هم بسیار راضی هستم.»

سولشائر درباره مضطرب شدن تیم در دقایق پایانی بازی خاطر نشان کرد: «زمانی که ۳ بر صفر جلو می‌افتید و پای‌تان را از روی پدال گاز برمی‌دارید، خب حریف هم جرأت پیدا می‌کند جلو بکشد. با این حال پیروزی ۴ بر یک در لیگ قهرمانان آنقدر نتیجه خوبی هست که بتوان از آن راضی بود. حالا می‌خواهیم به‌عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی برویم. این هدف ماست و بازی به بازی هم پیش خواهیم رفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی