نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهدی رحمتی: انتظارها از شهر خودرو بالا نرود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم شهرخودرو اعلام کرد، تیمش زمان کافی و مناسب برای آماده‌سازی نداشته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه یک روز بازی هفته پیش ما عقب افتاد درخواست داشتیم که یک روز این بازی عقب بیفتد که بتوانیم ریکاوری کنیم، ولی متأسفانه همکاری لازم صورت نگرفت و زمان کافی و مناسب برای آماده‌سازی نداشتیم.

وی افزود: فردا با یک تیم با ریشه و پرطرفدار بازی داریم که کادر فنی خوبی دارد. خودمان را آماده یک نبرد سخت کردیم و سعی داریم تیم را از لحاظ بدنی و روانی ریکاوری کردیم. به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داریم و آماده بازی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو  درباره اینکه آیا زمین تمرین مناسبی در اختیار دارند یا خیر، عنوان کرد: باید تشکر کنم از باشگاه که قراردادی را با زمین شماره دو امام رضا (ع) تنظیم کردند. شرایط زمین تمرین عالی است و مشکلی وجود ندارد.

رحمتی درباره اینکه برد پرگل هفته اول انتظارات را از شهر خودرو بالا برده است، یادآور شد: فکر می‌کنم باید واقع‌بین باشیم. ما برنامه سه ساله‌ای داریم، با توجه به اینکه چند بازیکن از ما جدا شده‌اند و تمام نفراتی که جایگزین کردیم سعی داشتیم جوان باشند و قراردادهای سه ساله‌ای با آنها امضا کنیم. این نشان می‌دهد هدف ما بلندمدت است.

«هفته‌های اول تیم‌ها در حال شناخت از هم هستند.»، وی با بیان این جمله گفت: در هفته اول بچه ها خوب و با انگیزه شروع کردند ولی تعطیلی لیگ به ما خیلی لطمه زد. شرایط آب و هوایی هم دست به دست هم داد تا در هفته دوم متحمل باخت شویم. هیچ فشاری روی بازیکنان و هیچ فشاری از سمت باشگاه روی من نیست که دنبال جایگاه بالای جدول باشیم. ما یک برنامه بلندمدت داریم و سعی می‌کنیم رفته رفته به آن هدف نزدیک شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که «قاسمی‌نژاد و فرجی به بازی مقابل صنعت نفت می‌رسند؟»، گفت: قاسمی‌نژاد در کنار تیم هست و تمرینات عمومی‌اش را شروع کرده است. فرجی هم مشکل خدمت دارد و هنوز مشکلش حل نشده است. مهربان هم که در بازی قبل ما، در زمان گرم کردن مصدوم شد امروز تا حدودی کنار ما تمرین کرد و باید ببینیم شرایط بازیکنان به چه صورت است. غیر از فرجی فکر می‌کنم بقیه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اتفاقات و حواشی بازی با پیکان تصریح کرد: در مورد آن حواشی در کنفرانس بعد از بازی با پیکان صحبت کردیم و حرف دیگری باقی نمانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    جا برنامه سه سالع بیا برو مدرکت بگیر تو برنامه ده ساله هم داشته باشی هیچی نمیشه فقط نابود میکنی تیم خوب پدیده رو کیسه ول کردی چسبیدی ب پدیده دلال؟؟؟
  • شاهین DE ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    برنامه سه ساله اساسنامه استقلالی ها در مربیگری هست. شما مدرک مربیگری دارید. پس چطور نقض قانون کرده اید. الان پرسپولیس مربی اش مدرک نداشت. چی می شد. فکر کنم نردبان در بازار از قیمت مرغ بالا می زد!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی