فولاد خوزستان  قدر پنالتی را ندانست مقابل گل گهر سیرجان مساوی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۱۰ امروز (چهارشنبه) در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

گادوین منشا در دقیقه ۸ دروازه فولاد را از روی نقطه پنالتی باز کرد. محسن فروزان ابتدا این ضربه پنالتی را مهار کرد ولی داور به دلیل اینکه این دروازه‌بان پیش از ضربه از خط دروازه جلوتر آماده بود تصمیم بر تکرار پنالتی گرفت. منشا تکرار ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد. محمد قاسمی‌نژاد بازیکن فولاد در دقیقه ۴۱ به تساوی کشاند.

فولادی‌ها در دقیقه ۳+۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شدند ولی ضربه ساسان انصاری به تیر دروازه برخورد کرد تا با بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.

قضاوت این دیدار برعهده علی صفایی بود که این داور به مهران درخشان‌مهر از فولاد و به میلاد زکی‌پور از گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    3 بازی و 3 پنالتی دقیقه 90 برای فولاد ! پیدا کنید پرتقال‌فروش را ! تیم مظلوم و بی‌امکانات شهرستانی که انواع و اقسام الفاظ رو نثار محمود فکری میکنه تا از عصبانیتِ احتمالیش تصویربرداری کنه ! به این میگن فوتبال پاک ! همین تیم مظلوم بود که واسه چندصد تا فوتبالیست کارت پایان خدمت جور کرد ! البته بعدا گفته شد : تقلبی بوده ! این بنده‌های خدا چند سال پیش موقع بازی پرسپولیس توی اهواز کم مونده بود با قمه و چاقو تیم مهمان رو قیمه قیمه کنن ! البته نیتشون خیر بود ! میخواستن 3 امتیاز رو بگیرن که گرفتند ! و دست آخر یه دعا برای جواد لالیگایی : عزیزم توهم نزن انقدر فردین بازی واسه آبیا درنیار ! آخه تو که فردین نیستی جوادی !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی