نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید بیاتلو: تاوان جوانگرایی در ماشین سازی را می‌دهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: با نمایشی که از بازیکنان در دیدار با استقلال دیدم، به آینده تیم خودمان امیدوار شدم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید بیاتلو پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، گفت: امروز نسبت به داشته‌هایمان خوب بازی کردیم. اختلاف چنین بازی‌هایی همان ضربه میلیچ و واکنش‌های مظاهری بود. همه روزنه‌ها را در این بازی بسته بودیم. به آینده تیم خودمان با این بازی امیدوار شدم. مطمئنم که تیم ما بهتر می‌شود و نتایج‌مان هم بهتر خواهد شد تا شرمنده هواداران نشویم.

وی درباره حضور نفرات جوان در ترکیب تیمش عنوان کرد: سایپا فصل قبل دست به جوانگرایی زد و با یک امتیاز در لیگ ماند. به هر حال هر چیزی یک تاوانی دارد. روی بی‌تجربگی گل می‌خوریم و این تاوان جوانگرایی است، اما همه آینده این تیم روشن است.

بیاتلو گفت: از استقلال شناخت خوبی داشتیم و در دو روزی که تا این دیدار زمان داشتیم، خیلی خوب کار کردیم و تمام نقاط قوت‌شان را که داشتند، بستیم و فکر می‌کنم تا دقیقه ۷۰ عملکرد خیلی خوبی هم داشتیم. حتی در نیمه اول یکی دو فرصت گلزنی نصفه و نیمه هم داشتیم و حریف هم فرصت صددرصدی تا پیش از دقیقه ۷۰ نداشت. در اینگونه بازی‌ها اختلاف میان بازیکنان مشخص می‌شود که یک بازیکنی در کیفیت میلیچ آن توپ را تبدیل به گل می‌کند و در طرف دیگر نیز دروازه‌بانی مثل رشید مظاهری تعیین کننده ظاهر می‌شود. فکر می‌کنم ۲۰ دقیقه پایانی بازی توپ و میدان دست ما بود و خطر بر روی دروازه‌بان حریف هم ایجاد کردیم، اما قسمت نبود برنده شویم. باید بیشتر کار کنیم تا تیم‌مان پیشرفت کند.

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: باید هدف خاصی داشت. نمی‌شود هم جوانگرایی کرد، هم پول کمی خرج کرد و هم دنبال رتبه‌های بالا و سهمیه آسیا هم بود. نمونه این موضوع تیم سایپا است که فصل قبل یا یک امتیاز بیشتر در لیگ باقی ماند. هدف ما جوانگرایی بوده و این چیزی است که از من خواسته‌اند که با هزینه خیلی کم که شاید از تیم‌های لیگ دسته اول هم کمتر باشد، به سمت این هدف حرکت می‌کنیم. ۱۶ بازیکن بومی داریم، ولی پیشرفت تیم لحطه به لحظه حس می‌شود. با وجود آن حواشی که ایجاد شد، به نظرم ماشین‌سازی روند رو به رشدی دارد و امیدوارم روز به روز بهتر شویم و شرمنده هواداران نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی