۰
کریم انصاری‌فرد: شانس صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا را داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی آاک یونان در خصوص کرونایی شدن بازیکنان تیم و وضعیت این باشگاه در لیگ اروپا صحبت کرد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ انصاری فرد در مصاحبه اختصاصی با «OPAP SA» در خصوص کرونایی شدن تیمش و وضعیت آاک در لیگ اروپا سخن گفت.

ستاره ایرانی اظهار داشت: متاسفانه ما در تیم به مشکل بزرگی برخوردیم و تعداد زیادی از بازیکنان ما به ویروس کرونا مبتلا شدند ولی معتقدم پزشکان و کادر درمانی باشگاه در زودترین حالت ممکن بازیکنان را آماده خواهند کرد تا آنها به تیم بازگردند و به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: از من طرف خودم می‌گویم که اگر کار ضروری نباشد از خانه بیرون نمی‌روم مگر اینکه اتفاق ضروری برای خانواده یا فرزندم پیش آمده باشد. اگر هم بیرون بروم پروتکل‌های بهداشتی را تمام و کمال اجرا می‌کنم و ماسک می‌زنم و سعی می کنم که فاصله اجتماعی را رعایت کنم در خیابان‌ها یا سوپرمارکت یا هر جایی که می روم.

انصاری فرد گفت: به نظرم ما می توانیم ویروس کرونا را مهار کنیم اگر از خودمان مراقب کنیم و پروتکل‌ها را انجام دهیم.

آ.اک آتن پنج شنبه شب در مسابقات لیگ اروپا به مصاف زوریای اوکراین می‌رود. ستاره ایرانی اظهار داشت: هر بازی وابسته به شرایط برگزاری است. بازی قبلی خارج از خانه بود و این جدال ما باید در خانه بازی کنیم. ما اکنون در شرایط متفاوتی قرار داریم و می‌خواهیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم نتیجه چگونه رقم خواهد خورد ولی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که در این بازی پیروز شویم.

انصاری فرد تصریح کرد: در بازی‌های ابتدایی لیگ اروپا خوب نبودیم ولی خودمان را آنالیز کردیم و مشکلات را متوجه شدیم. اکنون خوب کار می‌کنیم و این شانس را داریم که به مرحله بعدی صعود کنیم و برای این کار تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: هدف ما پیروزی است و تمام بازیکنان می خواهند به چنین هدفی دست یابند. این هدف باشگاه ماست. به آمارهای فردی زیاد توجه نمی‌کنم و به پیروزی تیم می‌اندیشم. به دنبال کسب جوایز فردی نیستم و همیشه هم این عقیده را داشته‌ام.

انصاری فرد گفت: سعی می‌کنم کارم را به خوبی انجام دهم و کارم مسلماً به عنوان یک مهاجم این است که تا دقیقه ۹۰ گلزنی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم کمک کنم و برایم آمار فردی اهمیتی ندارد . من می‌خواهم آ.اک در رده‌های بالا قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی