پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
۰ |
۰
هفته چهارم لیگ اروپا؛ پیش به سوی صعود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته چهارم، بزرگان لیگ اروپا می‌خواهند وضعیت خودشان را روشن کنند و خیال‌شان بابت صعود راحت شود.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ هفته چهارم لیگ اروپا در حالی برگزار خواهد شد که بزرگان در پی کسب بردی برای آسودگی خاطر در هفته‌های آخر هستند. آرسنال و رم شرایط خوبی دارند اما تاتنهام، میلان و ناپولی باید ببرند. 

مولده – آرسنال‌؛ صعود در نروژ
تا وقتی که آرسنال را دوباره تیم تراز اولی بدانیم، زمان نیاز است. میکل آرتتا فصل پیش دو جام با توپچی‌ها گرفت اما این فصل باز هم تیمش در میانه‌های جدول لیگ برتر قرار دارد. در لیگ اروپا همه بازی‌های‌شان را برده‌اند که دور از انتظار نبوده. مولده را بازی رفت با ۴ گل بردند و اگر امشب هم نزدیک‌ترین رقیب را ببرند، صعود خواهند کرد. توپچی‌ها در ۵ بازی مقابل تیم‌های نروژی ۴ برد و یک تساوی داشته‌اند. 

تاتنهام – لودوگورتس‌؛ روزهای خوب تیم آقای‌خاص
تاتنهام شکست در بلژیک را با برد در بلغارستان جبران کرد. اسپرز که صدرنشین لیگ برتر است و روزهای خوبی را سپری می‌کند، در صورتی که در لندن هم مقابل لودوگورتس پیروز شود می‌تواند خیال خودش را تقریباً راحت کند. اسپرز برای سومین مرتبه در این فصل مقابل تیمی بلغاری قرار می‌گیرد. هر دو بازی قبلی را هم برده‌اند. لودوگورتس در صورتی که ببازد قطعاً حذف خواهد شد. قهرمان ۹ فصل اخیر بلغارستان هیچ‌وقت مقابل تیمی انگلیسی برنده نشده است. 

لیل – میلان‌؛ مأموریت بدون زلاتان
عجیب‌ترین شب میلان در فصل جدید همان شبی بود که در سن‌سیرو به لیل باختند. امشب در حالی می‌خواهند در فرانسه تلافی کنند که زلاتان ایبراهیموویچ رهبر و ستاره کهنه‌کارشان را در اختیار نخواهند داشت. تیمی که در سری A نباخته و یکه‌تاز جدول است، در لیگ اروپا صدر را از دست داده و حتی صعودش هم به خطر افتاده. نکته عجیب‌تر در نبرد این دو تیم، این است که میلان هیچ‌وقت لیل را نبرده. ۶۹ سال پیش هم از این رقیب ۵ گل خوردند. میلان در کل در ۳۲ بازی مقابل فرانسوی‌ها ۱۰ باخت داشته و ۱۵ بازی را برده. 

ناپولی – ریکا؛ صدرنشینی در کرواسی؟
شکست ناپولی در نخستین هفته مقابل آلکمار معادلات این گروه را پیچیده کرد. سه تیم ۶ امتیازی در پایان دور رفت هستند. ناپولی باید ۳ امتیاز دیگر مقابل ریکا قعرنشین بگیرد تا شانس خودش برای صعود را افزایش دهد. هفته قبل نخستین نبردشان مقابل تیمی از کرواسی را تجربه کردند و حالا برای نخستین مرتبه در این کشور بازی خواهند کرد. ناپولی در سری A ماه خوبی را سپری نکرده و از ۳ بازی‌اش ۲ باخت داشته. گتوسو دوست ندارد در لیگ اروپا هم با چالش و سختی روبه‌رو شود. 

کلوژ – رم‌؛ رومانی، کشور خوشبختی
رم در لیگ اروپا حال خوبی دارد. هفته قبل ۵ گل به کلوژ زد و حالا در رومانی یک برد برای مسجل کردن صعودش نیاز دارد. جالوروسی بعد از نخستین هفته سری A بازنده نبوده و فونسکا سرانجام اعتمادها را به خودش جلب کرده است. شاید این فصل، فصل موفقیت و جام گرفتن رم باشد. اگرچه در سری A با اوج گرفتن میلان و حضور تیم‌های قدرتمندی مثل یوونتوس و اینتر کارشان آسان نیست، ولی می‌توانند در لیگ اروپا به قهرمانی فکر کنند. در ۵ مصاف قبلی رم و کلوژ، ایتالیایی‌ها ۳ برد داشته‌اند و یک مرتبه هم شکست خورده‌اند. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی