نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
۶ |
۵
سرمقاله| یک سال بالغ‌تر شدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲۳ سال قبل در چنین روزی حیات خبرورزشی آغاز شد و این روزنامه نوپا به لطف شما عزیزان به پرتیراژترین روزنامه ورزشی ایران تبدیل شد.

تحریریه خبرورزشی؛ ۶ آذر ۷۶ روزنامه‌ای متولد شد که تا همین امروز عنوان پرتیراژترین روزنامه ورزشی و دومین روزنامه پرتیراژ خصوصی ایران را از آن خود کرد. روزنامه‌ای که با عشق، دلسوزی و همت حسین واحدی‌پور قدم به عرصه خبر و اطلاع‌رسانی گذاشت و تلاش کرد در این سال‌ها به مخاطبانش خیانت نکند.

سال‌های نونهالی، کودکی و نوجوانی را با شتاب و انرژی فراوان سپری کردیم و حالا حتی از سال‌های جوانی هم عبور کرده‌ایم. در تمام این سال‌ها فراموش نکرده‌ایم که بعد از لطف خدا، مدیون همراهی و محبت شما هستیم و چه تعهدی به شما داریم.

۶ آذر که می‌شود یک سال به عمر ما اضافه می‌شود و تلاش می‌کنیم مأموریت‌ها و توقعات را مرور کنیم و بسنجیم که چند درصد از انتظارات را برآورده کرده‌ایم.

یک سال بالغ‌تر شده‌ایم و از امروز تلاش خواهیم کرد هنجارها و ناهنجارها را با چشم بازتر ببینیم، با لمپنیسم بجنگیم و در خدمت روح صادقانه و زیبای ورزش باشیم. تلاش خواهیم کرد در حد توانمان شدت بدی‌ها را کم کنیم و به خوبی‌ها بال پرواز دهیم.

یک سال بالغ‌تر شدیم و باید بالغ‌تر بیندیشیم، فرهنگ‌سازی کنیم و ضمیر سفید ورزش را همان طور که هست منعکس کنیم. به شما متعهد می‌مانیم و به‌جز حق نمی‌نویسیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    من دهه شصتی هستم و چاپ اولین روزنامه خبر ورزشی همراه با دوران نوجوانیم بود با اشتیاق روزنامه را می خواندم و همیشه از همراهان روزنامه خبر ورزشی هستم همچنان پر تیراژترین و موفق ترین روزنامه باشید.
  • حمید ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    هنوز کتابچه جام جهانی 98 خبر ورزشی را دارم شامل مصاحبه با اعضای تیم ملی و سابقه بازیهای ایران در جامهای جهانی قبلی و .....
  • ابرام US ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    بدون شک بهترین روزنامه ورزشی کشور « خبر ورزشی» است . برای شما آرزوی بهترین ها را داریم . سال های پیش رو را همچنان پیروز وسربلند در راه اعتلای ورزش٬ سلامت و پایدار باشید . همچنان که قول داده اید بنویسید . ******** سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی .... بعمل کار بر آید به سخندانی نیست .
  • محمود فخرالحاج (خواننده قدیمی و همیشگی خبرورزشی) IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    مگر می شود 6 آذر را از یاد برد، برای ما بزرگسالانی که نوجوانی مان را با خبرورزشی آغاز کردیم و پا به پای روزنامه بزرگ شدیم و قد کشیدیم. 6 آذر را مثل همه مناسبت های دیگر توی تقویم هرساله مان نوشته ایم تا از یاد نرود این روز به یادماندنی مان. امروز که فرصت کردیم برای لحظه ای هر چند کوتاه قبل از نگارش این مطلب یادی کنیم از دو دهه پیش ناخودآگاه از گوشه چشم مان قطرات اشک جاری شد. دوره نوجوانی ما دهه شصتی ها و حتی دهه هفتادی ها بهترین و خاطره انگیزترین دوره ها بود که دیگر هیچگاه تکرار نخواهند شد. کیوسک های روزنامه فروشی و دیدار هر روزمان با کیوسک دار و کری خوانی های هر روزمان عالمی داشت برای خودشان. قیمت هر روز روزنامه را در جیب مدرسه مان می گذاشتیم و با چه ذوقی وقتی عصرها از مدرسه تعطیل می شدیم می دویدیم سمت کیوسک روزنامه فروشی و خبرورزشی را برمی داشتیم و توی کیف مدرسه می گذاشتیم تا زود به خانه برویم و آن را ورق بزنیم.
    • ابرام US ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      تو ما یه های سنتی ٬ پاپ ٬ جاز ٬ کوچه خیابونی و یا تو حال و هوای تتلیتی و الک و دولک و پس و ما قبل مدرنیسم ؟ خلاصه یه دهن بخون رو شنمون کن خواننده قدیمی و همبستگی وزرشی خبری !
  • محمود فخرالحاج (خواننده قدیمی و همیشگی خبرورزشی) IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    ما هم با شما یا بهتر است بگویم خبرورزشی هم با ما بزرگ و بزرگتر شد، همچون فرزند که نه، همچون برادر و خواهر کوچکتر خودمان در کنار مان بزرگ و بزرگتر شد و امروز ما 36 ساله هستیم و خبرورزشی 25 ساله. حال بد این روزها و هفته ها و سالهای اخیر مطبوعات کاغذی را هرگز دوست نداریم، یکی یکی کم می شوند و به تاریخ می پیوندند در صورتی که هیچ جایگزین مطمئنی برای خود نگذاشته اند. فضای مجازی هیچ گاه نخواهد توانست جای مطبوعات کاغذی که سند ماندگار و غیر انکار تاریخ خواهد بود را پر کند، شاید بتواند نگاه ها را به سمت خود جلب کند اما هیچگاه برای ما دهه شصتی ها و هفتادی هایی که با مطبوعات کاغذی بزرگ شدیم جایگزین نخواهد داشت. ممنونیم که هنوز هستید در این روزگار ناملایم و سخت و نفس گیر که هیچ کس نمی تواند خبر از فردایش داشته باشد و آینده به واقع نامعلوم و ناگوار است. ممنونیم که هنوز هستید و 25 سال برایمان خاطره های خوب ساختید، خاطره هایی که هر چند گاهی شیرین بودند و گاهی تلخ و گاهی ملس اما همگی آنها محترم بودند و دوست داشتنی. ممنونیم که 25 سال کنارتان خاطره های ورزشی و بویژه فوتبالی مان را سندی کردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی