عکس| جنجال روزنامه انگلیسی پس از درگذشت دیگو مارادونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه «استار» با روی جلد بردن گل «دست خدا» دیگو مارادونا، تیتری عجیب پس از درگذشت او زد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ در حالی که همه روزنامه‌های دنیا به نوعی پس از درگذشت دیگو مارادونا به او ادای احترام کرده‌اند، روزنامه انگلیسی «استار» با تیتری عجیب همه را شگفت‌زده کرد. این روزنامه گل «دست خدا» مارادونا را روی جلد برد و نوشت: «VAR کجا بود وقتی بیش از همه به آن نیاز داشتیم؟»

دیگر روزنامه‌های انگلیسی از این اسطوره به نیکی یاد کرده‌اند، اما ظاهراً در این روزنامه همچنان نسبت به دُن‌دیگو کینه دارند.

روزنامه استار بعد از درگذشت دیگو مارادونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه حکومتی AT ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    امان از دست این انگلیسی های نژاد پرست!! انگلیسی ها با آون همه غرور نخوتشان تنها یک بار آنهم در خانه بیش از پنجاه سال پیش قهرمان جهان شدند!! و دیگر هیج!! حتی اگر گل مارادونا پذیرفته هم نمی شد؛ انگلیس در آن زمان هرگز قادر به شکست دادن آرژانتین و فوق ستاره بی نظیر و تکرار نشدنی شان مارادونا؛ نبود!!! انگار یادشان رفته که گل دوم مارادونا که گل قرن هم نامیده شد؛ پس از دریبلینگ خارق العاده و مرگبار مارادونا با گذشتن از هفت اگلیسی به ثمر رسید! در هر صورت آن بازی چه با دست و چه با پای مارادونا بی تردید؛ به نفع آرٰژانتین تمام می شد!! و الان فقط این انگلیسی ها زر زیادی و مفت می زنند!! با این بچه بازی ها و ادا و اطوارها نه تنها از ارزش های مارادونا کم نمیشود بلکه بیشتر باعث آبروریزی خودشان می شود! گویا گری لینه کر هم همین اراجیف را به یک شکل دیگر بیان کرده بود! خوب است داغ شکست آرژانتین تا ابد بر دل انگلیسی ها خواهد ماند و هرگز خوب نمی شود!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی