پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
۳ |
۴
مرگ دیگو مارادونا غیرعادی بود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل دیگو مارادونا با بیان اینکه مارادونا به مدت ۱۲ ساعت تحت نظارت پزشکی قرار نداشته است، از تاخیر رسیدن آمبولانس به منزل این اسطوره فوتبال جهان انتقاد کرد و آن را یک جرم احمقانه دانست.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ ماتیاس مورلا، وکیل دیگو مارادونا در واکنش به درگذشت غیرمنتظره موکلش در سن 60 سالگی به دلیل ایست قلبی، بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد. در بیانیه وی آمده است: «امروز، روز غم و اندوه شدید است. در قلبم احساس از دست دادن دوستی را دارم که مفتخرم تا آخرین روز به او وفادار بودم. مراسم خاکسپاری دیگو باید مراسمی صمیمی و خودمانی باشد. بر اساس چیزی که دادستانی سن‌ایسدرو (شهری در بوینس‌آیرس) گفته، غیرقابل توصیف است که به مدت 12 ساعت هیچ توجهی از جانب پرسنل پزشکی به دیگو نشده و یا کنترلی نسبت به او صورت نگرفته است. آمبولانس هم بیش از نیم ساعت طول کشیده تا برسد، این یک جنایت احمقانه است. این حقیقت نباید نادیده گرفته شود و از شما می‌خواهم تا آخر در این باره تحقیق کنید.»

دیگو مارادونا که اخیراً در کلینیک اولیووس در شهر لاپلاتا واقع در نزدیکی شهر بوینس‌آیرس بستری شده بود، پس از خارج شدن یک لخته خونی در مغزش، از بیمارستان مرخص شد. او در ادامه به یک کلینیک ریکاوری واقع در بوینس‌آیرس منتقل شد تا در آنجا وابستگی‌اش به نوشیدن مشروبات الکی را مورد درمان قرار دهد.

ویدیو| مراسم وداع با دیگو مارادونا در کاخ ریاست‌جمهوری آرژانتین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادارشیشتایی شده پرسپولیسی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    دیگو آرماندو مارادونا رفتیو بی تو دلم پر درده پاییزه قلبم ساکت و سرده دل که میگفتم محرم با من کاشکی میدیدی استقلال پنجم شهریور نودونه ما را شیشتایی کرده
  • با حقارت شرم پرسپولیسی بودم IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    مرام و مکتب دیگو آرماندو مارادونا آبی بود چه در آرژانتین چه در ناپولی و چه در بوکاجونیورز درود بر آبی دلان
  • احمدگوهری گلرنفت مسجدسلیمان IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    مارادونا نبودی ببینی پنالتی پیروزیها را گرفتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی