نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محمد نوازی: کارشناسی داوری فقط برای استقلال و پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم شهر خودرو گفت: دو تیم بازی جاندار، قرص و محکمی ارائه کردند، خصوصاً تیم خودمان.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد نوازی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دو تیم بازی جاندار، قرص و محکمی ارائه کردند، خصوصاً تیم خودمان. ما مالکیت توپ در اختیار داشتیم. در نیمه اول شرایط به گونه‌ای نبود که به گل برسیم. در نیمه دوم با تمرکزی که بچه‌ها در زمین گذاشتند به گل رسیدیم.

وی با انتقاد از قضاوت علی اصغر مومنی تصریح کرد: ما هفته پیش هم به خاطر پنالتی پیکان از داوری لطمه خوردیم و در این مسابقه هم شاهد اشتباه داوری بودیم. امیدوارم کارشناسان داوری حقیقت را بگویند و اینگونه نباشد که یک نفر بگوید پنالتی بود، یک نفر دیگر بگوید نبود. این اتفاق برای تیم‌هایی چون شهر خودرو، هیچ دردی را دوا نمی‌کند. برنامه‌هایی که پخش می‌شود، فقط برای استقلال و پرسپولیس است و برای سایر تیم‌ها فقط یکی دو صحنه پخش می‌کنند که هیچ تأثیری ندارد.

مربی شهر خودرو با بیان اینکه این تیم امروز می‌توانست برنده بازی باشد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داور اشتباه کرد؛ شاید هم من اشتباه می‌کنم. امیدوارم این اتفاق در هفته‌های آینده رخ ندهد. سه روز دیگر بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و امیدوارم بچه‌ها را به حالت اولیه برگردانیم. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازی خوبی ارائه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    فیلم بازی رودیدم واقعا داور ترسویی بود.خدا میدونه من طرفدار شهرخودرو نیستم اما این داور بخاطر فشار وسروصدای بازیکنان وکادر نفت ابادان بی جهت پنلاتی گرفت وجای تعجب داره داور باید اینقد ترسو باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی