پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
۱ |
۰
مهدی تارتار: درود به شرف داوران و بازیکنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم پیکان گفت: به گروه داوری دیدارمان با ذوب‌آهن به خاطر شجاعت و جسارتی که در برگرداندن پنالتی داشتند و حق ذوب‌آهن را تضییع نکردند تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی فیزیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند و فکر می‌کنم تیم ما بازی را بهتر آغاز کرد و به گل رسیدیم، اما خیلی زود گل تساوی را به خاطر عدم تمرکز دریافت کردیم. در ادامه بازی را کنترل کرده و موقعیت چندانی به ذوب‌آهن ندادیم و در مجموع عدالت اجرا شد و از تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی افزود: مهم‌ترین موضوع در این بازی اجرای عدالت بود. به گروه داوری این دیدار به خاطر شجاعت و جسارتی که در برگرداندن پنالتی داشتند و حق ذوب‌آهن را تضییع نکردند تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: در جریان بازی خیلی بهم ریختم چون داور چهارم که خیلی از صحنه دور بود به داور مشورت داد اما گویا ایشان فیلم بازی را دیده بود و متوجه شده بود که آن صحنه پنالتی نبوده است. البته به شرف بازیکن خودمان حسین پورامینی که از بازیکنان سالم، پاک و صادق است درود می‌فرستم که به داور مسابقه گفته بود مدافع ذوب‌آهن با من برخوردی نداشت.

تارتار گفت: اینکه پنالتی لغو شد برای ما بسیار سخت بود ولی در نهایت خوشحالیم که عدالت اجرا شد و از داور چهارم که خیلی با او بحث کردم عذرخواهی می‌کنم. در پایان بازی هم از تیم داوری تشکر و بابت اتفاقات کنار زمین عذرخواهی کردم چون ما فکر می‌کردیم آن صحنه پنالتی است. در نهایت خوشحالیم که عدالت اجرا شد.

وی بیان کرد: از روزی که VAR وارد فوتبال دنیا شد اصرار داشتم که این سیستم برای اجرای عدالت به فوتبال ما هم اضافه شود. خیلی سخت است که یک مربی شبانه‌روز تلاش کند و یک گروه ۴۰ نفره با تمام وجود برای موفقیت یک تیم زحمت بکشند، اما یک سوت اشتباه آرزوها و اهداف آنها را از بین ببرد. برای چندمین بار از مسئولان رده بالای کشور درخواست می‌کنم در این باره فکری کنند. درست است که کشورمان با وجود تحریم‌ها وضعیت اقتصادی خوبی ندارد اما عاجزانه درخواست می‌کنم که سیستم VAR وارد فوتبال ایران شود و سخت بگیرند تا باشگاه‌ها مجبور شوند از این سیستم استفاده کنند تا از این به بعد شاهد تکرار اشتباهات داوری نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره صحبت‌هایش با رحمان رضایی پس از سوت پایان بازی تصریح کرد: آن یک صحبت خصوصی بود و مشکل خاصی نبود.

تارتار درباره هدف‌گذاری برای آینده تیمش گفت: به مسئولان باشگاه قول داده‌ام که کار و تلاش کنم و قول کسب رتبه و جایگاه نداده‌ام، اما از خودمان و بازیکنان انتظار بالایی داریم. به بازیکنان هم گفته‌ام که باید فکر اینکه در انتهای جدول دست و پا بزنیم را از سرشان بیرون کنند و بازیکنانم امروز تاکتیک‌پذیر بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم. امروز بازی تاکتیکی انجام دادیم و به بازیکنان ذوب‌آهن فضا ندادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقی معمولی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    چقدر این جمله آشناست ارسطو این جمله مال کیه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی