پلیس به‌دنبال سه فرد جنجالی که با جسد دیگو مارادونا عکس گرفتند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سه فردی که با حرکت ناپسند خود در مراسم خاکسپاری اسطوره فوتبال آرژانتین جنجال‌ساز شدند، تحت پیگیر قرار گرفته‌اند.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ سه کارگری که با انتشار تصاویر سلفی خود کنار پیکر بی‌جان دیه‌گو مارادونا در داخل تابوتش خشم مردم آرژانتین و مسئولان برگزار کننده مراسم خاکسپاری اسطوره فوتبال آلبی‌سلسته را برانگیختند، تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته‌اند.

طبق اعلام مسئول برگزار کننده مراسم تدفین دیه‌گو مارادونا، این سه نفر افرادی بوده‌اند که به صورت موقت به کار گمارده شده بودند تا در حمل تابوت سنگین مارادونا و دیگر لوازم مربوط به خاکسپاری او کمک کنند اما آنها به محض اینکه خودشان را با تابوت تنها یافتند، اقدام به گرفتن عکس‌های سلفی با ژست‌هایی کردند که به هیچ عنوان آنها را ناراحت یا متأثر نشان نمی‌دهد. انتشار این عکس‌ها در فضای مجازی جنجال بزرگی به راه انداخت و مسئولان برگزار کننده مراسم خاکسپاری را وادار به عذرخواهی از مردم و خانواده مارادونا کرد.

مسئول مراسم خاکسپاری مارادونا به نشریه ناسیون آرژانتین گفت: سه نفری که در اتاق آماده‌سازی اجساد برای گذاشتن در تابوت با پیکر مارادونا عکس گرفتند، جزو کارمندان شرکت ما نیستند. آنها تنها برای حمل یکسری وسایل سنگین و برای چند ساعت استخدام شده بودند. ما زمانی که عکس‌های آنها را دیدیم فقط گریه کردیم و گریه کردیم و گریه کردیم. نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. ما تا الان به درست انجام دادن کارمان معروف بودیم، چون همیشه با تمام وجود به مردم خدمت کرده‌ایم اما الان چند فرد احمق که هیچ ربطی به ما ندارند کاری کردند که اعتبارمان به کلی از بین رفت. اگر این اتفاق رخ نداده بود، مراسم بی‌عیب و نقص برگزار شده بود. همه چیز مثل همیشه عالی و هماهنگی‌ها انجام شده ‌بود اما آنها ما را نابود کردند، ما را شرمنده کردند و من جز گریه کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

مسئول برگزار کننده مراسم تدفین مارادونا درباره اینکه آیا اقدامی برای شناسایی یا دستگیری این سه نفر انجام شده است، اظهار داشت: هر سه آنها تلفن‌های همراه‌شان را خاموش کرده‌اند. ما حتی آدرس‌شان را هم پیدا کردیم و به آنجا رفتیم تا شخصاً‌ با آنها صحبت کنیم اما آنجا هم نبودند. می‌خواستیم به آنها بگوییم که از الان تحت پیگیر هستند اما هیچ‌کسی آنجا نبود.

واکنش خانواده مارادونا به انتشار عکس‌های جنجالی

مدیر مرکز ارائه کننده خدمات تدفین مارادونا درباره واکنش اعضای خانواده اسطوره فوتبال آرژانتین به انتشار عکس‌های پیکر مارادونا در فضای مجازی اظهار داشت: تنها عضو از خانواده مارادونا که ما درباره این موضوع با او صحبت کردیم، کلودیا ویافانیه (همسر اول مارادونا) بود. برادرم با او صحبت کرد تا عذرخواهی کند اما فقط گفت که تقاضا دارد مراسم خاکسپاری را تا تدفین پیکر دیه‌گو در قبرستان به بهترین شکل برگزار کنیم. ما عمیقاً از کلودیا و خانواده مارادونا عذرخواهی می‌کنیم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنیم چون دیه‌گو برای همه باارزش بود. هرگز فکر نمی‌کردیم که چنین اتفاقی رخ دهد. در واقع تمام تمهیدات لازم را هم اندیشیده بودیم که کسی نتواند عکس بگیرد. به درخواست خانواده متوفی در مراسم خاکسپاری گوشی تلفن همراه همه را گرفتیم . حتی از مأموران پلیس هم خواستیم که بدون گوشی تلفن همراه در محل حاضر شوند. ما هر کاری در حیطه اختیارات‌مان بود انجام دادیم اما باز هم این اتفاق رخ داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دکل نوردان امروزی کاج سابق IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    قابل توجه حاج فتل !یه وقت نری عکس خودتو بغل مارادونا فتوشاپ کنی بگی من و اون هم بازی بودیم عکسش هم هست وبخای ستاره ی سوم رو بزنی .این کار جرمه میگیرنت.
  • مجهول الهویه IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    پس اونجا هم دیوونه هست. اونوقت خبر ورزشی این عکسها چرا رو گذاشته!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی