واکنش هادی طباطبایی به شایعه در باشگاه استقلال: من کاندیدای مدیریت نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی طباطبایی درباره شایعات حضورش در در هیئت مدیره استقلال به خبرورزشی گفت: هیچ صحبتی با بنده درباره حضور درجمع اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال صورت نگرفته است.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ ابتدای هفته گذشته شایعه شد وزارت ورزش و جوانان با تفویض اختیار به هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده دیگر در انتخاب مدیرعامل برای استقلال دخالتی نخواهد داشت. این دستورالعمل به این شکل عنوان شده بود که هر مدیری که هیئت مدیر انتخاب کند وزارت ورزش پس از بررسی اهلیتش حکمش را (در صورت تأیید اهلیت) صادر می‌کند.

در این رابطه گفته می شد علی نظری جویباری برای این مهم کاندیدا شده و قرار است او به همراه هادی طباطبایی به جمع اعضای هیئت مدیره اضافه شوند تا نظری جویباری مدیرعامل شود. شایعاتی که هنوز هیچ خبر موثقی درباره حقیقت داشتن یا نداشتن آنها به گوش نرسیده بود تا اینکه در صحبتی که با هادی طباطبایی داشتیم در همین باره به خبرورزشی گفت: «هیچ صحبتی با بنده درباره حضور درجمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت نگرفته و این موضوع را از شما می شنوم. همواره برای استقلال آرزوی موفقیت کرده ام و از این پس هم همین آرزو را برای این تیم دارم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    کل پیشکسوتا اوردن ی سمت دادن اونم نقشی ندارن پول مفت دادن ب حنیف برهانی که همین اقا برهانی از گل کردن دروازه خالی عاجزه چ بار فنی داره این اقا ک‌انتقال بده جز دلالی
  • شمسعلی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    چراباید باشی اقای طباطبایی اونم بدون هیچ گونه سابقه مدیریتی؟؟؟؟؟ استقلا یک مدیر فوتبالی درست درمون میخواد
    • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      با تعصب ترین پیشکسوت استقلال با اختلاف همین طباطبایی هست و با مدرک تحصیلی بالا هم دارد و جمع تحصیل و تعصب طباطبایی می تواند در استقلال موفق باشد
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      این خیلی رسم بدی شده که بعضیا شروع میکنن مرتب در رسانه ها و جراید بعنوان منتقد و اپوزیسیون از مدیریت یا کادر فنی انتقادهای تند و همیشگی میکنن و به این طریق خودشون رو‌مطرح میکنن تاجرای مدیر یا مربیان تیم‌ها رو بگیرن. بنده آقای هادی طباطبایی رو دوست دارم اما کلا این فرهنگ بد رو که از طریق گرفتن ژست منتقد در رسانه ها، دنبال گرفتن پست باشیم خیلی غلطه. عیب هم فقط از افرادی مثل آقای طباطبایی نیست که این شیوه رو برای پیشرفت انتخاب کردن بلکه عیب اصلی از سیستم و از فضای هواداری هست که اجازه ی رشد به این صورت رو میده.
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    تنها بازیکنی که در تاریخ کیسه کشا بشه از نظر شخصیتی اونا ورزشکار واقعی دونست همین یک نفر طباطبایی هست. ادمی که چندین سال در محیط کیسه کشا بود اما رنگ و بوی اونها را در دروغ وجعل و هوچیگری وتوهم نگرفت! دمش گرم.البته طبق قانون جهان هر قاعده ای یک استثنا هم داره.
    • آل بابا مسعود دقیقا کجایی ؟ IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      وقتی هوادار یه تیم جاعل و متقلب در مورد دیگران نظر میده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • استقلالم آرزوست IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    امثال هادی طباطبایی اگ توهیئت مدیره باشند بادل وجون برا استقلال تلاش میکنند
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    بابا مسعود هیچگاه چنین اشتباهی نمی کند و با اینکار استقلال را تقویت نمیکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی