نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آرمان رمضانی جایی در اندیشه های یحیی گل‌محمدی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان روی توپ‌های هوایی مهاجم خطرناکی است ولی یحیی از مهاجمانش پرس دفاع حریف و دوندگی بالا می‌خواهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی در بازی با نفت مسجد سلیمان سعی داشت ترکیب بازی فینال لیگ قهرمانان اسیا را تست کند و با کنار گذاشتن امیری و پهلوان سبک جدیدی از بازی را پیاده کرد. نکته عجیب ترکیب پرسپولیس بازی دادن به هر سه هافبک دفاعی تیم و استفاده از مهدی عبدی به عنوان تک فروارد در نیمه اول بود.

سیستمی که با سبک بازی فعلی پرسپولیس تفاوت دارد. البته یحیی می تواند با همان ترکیب همیشگی پا به میدان گذارد اما برای چینش مهاجمانش تردید دارد. برای بازی با سبک ۲-۴-۴ یکی از هافبک های دفاعی باید روی نیمکت بشیند و به جای آن یه مهاجم به میدان رود. سیستمی که با آرمان رمضانی تکمیل خواهد شد اما به نظر می‌رسد این مهاجم بلند بالا جایی در اندیشه های یحیی ندارد و حتی در بازی با نفت مسجدسلیمان هم نمی‌خواهد به او در ترکیب اصلی بازی دهد. آرمان روی توپ‌های هوایی مهاجم خطرناکی است ولی یحیی از مهاجمانش پرس دفاع حریف و دوندگی بالا می‌خواهد و همین دلیل مهمی برای بازی ندادن به آرمان رمضانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    پس چرا یک مهاجم رو با شیش میلیارد تومان خرید؟؟؟مگه از قبل نمیشناختتش؟؟؟مگر اینکه بخواهد همونطوری ک مدیرعاملتون میگفت دلالی کنه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      دلیل خرید رمضانی این بود که اگر پرسپولیس مجبور شد رو به بازی هوایی بیاورد رمضانی به داخل زمین بیاید اگر یحیی می دانست عیسی آل کثیر محروم می شود خب یک مهاجم دیگر می آورد به جای آرمان رمضانی و آرمان رمضانی قبل از محرومیت عیسی آل کثیر بازی خوبی را به نمایش می گذاشت و بعد از محرومین عیسی آل کثیر بازی اش بد شد
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    شمسعلی جان چه قدرساده ای.ازاین شش میلیاردسه میلیاردش رفته توجیب اقایحیی.یک میلیاردهم سهم افشین پیروانی شده.یک میلیاردهم کمیته انظباطی.پانصدمیلیون هم کمیته داوران.پانصدمیلیون هم به ارمان رمضانی رسیده که انصافا براش زیاده.
    • علی غریبی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      واقعا وجدان هم خوب چیزیه که هیچیش ب شما نرسیده کاش موقع تقسیم وجدان تو صف بودی تا یه کوچولو بهت می‌رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی