نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۱ |
۵
سرمقاله| درس فوتبال ایران به همه دنیا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدت‌هاست که همه دارند فریاد می‌زنند فوتبال ایران به شدت به VAR نیاز دارد و این مسئله به نفع داوران هم هست اما حالا نه تنها VAR در کار نیست که از خلاقیت موبایلی استفاده می‌کنیم تلویزیون حق را به حقدار برسانیم.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ در بازی ذوب‌آهن و پیکان اتفاق بسیار عجیبی افتاد که در تاریخ فوتبال ایران اگر نگوییم بی‌نظیر، حداقل کم‌نظیر بوده است. داور مسابقه ابتدا برای پیکان در دقیقه ۸۳ پنالتی گرفت ولی بعد از مشورت با کمک‌داور و... نظرش برگشت. عجیب اینکه از روی گوشی موبایل! صحنه مشکوک بازبینی شد و عجیب‌تر اینکه داور از خود پورامینی بازیکن پیکان پرسید روی تو خطا شد که او صادقانه گفت نه!

صرف‌نظر از عجیب بودن ماجرا و تماشای صحنه از روی گوشی موبایل، باید به صداقت حسین پورامینی اشاره کرد. او کاری را انجام داد که تقریباً هیچ‌کس انجام نمی‌دهد. در حال مصاحبه با دوربین تلویزیون هم نبود که بگوییم برای دیده شدن چنین کاری کرد پس لازم است که مسئولان فدراسیون و کمیته اخلاق (اگر وجود دارد) حتماً از این بازیکن تقدیر کنند و حتی از باشگاه پیکان هم تقدیر شود. اما نکته اینجاست که اگر این کار (دیدن صحنه مشکوک از روی گوشی و...) بدعت شود چه اتفاقاتی می‌افتد؟ از این پس همه تیم‌ها که به پنالتی یا آفسایدی مشکوک هستند، می‌توانند به داور یا کمک‌داور و ناظر داوری بگویند بیا گوشی موبایل را ببین و...

مدت‌هاست که همه دارند فریاد می‌زنند فوتبال ایران به شدت به VAR نیاز دارد و این مسئله به نفع داوران هم هست اما حالا نه تنها VAR در کار نیست که از خلاقیت موبایلی استفاده می‌کنیم تلویزیون حق را به حقدار برسانیم. بله، آن صحنه پنالتی نبود و حق کاملاً با ذوب‌آهنی‌ها بود اما اگر VAR موبایلی مد شود آن وقت دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و همه انتظار دارند از این تکنولوژی! استفاده شود. احتمالاً در همه جای دنیا هم که از سیستم VAR استفاده می‌کنند، عقل‌شان نمی‌رسد که چیزی به نام گوشی موبایل هم وجود دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دکل نوردان امروزی کاج سابق IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    خب کاره حاج فتل راحت تر شد!با موبایل بازیهای کیسه رو ظبط میکنه وبا فتو شاپ همون موقع داغ داغ تحویل داور میده !شاید اینجوری بعد چندین سال دوباره یه مقام ناپاک به قبلی ها اضافه شد!حاج فتل بدو بدو که یه تکنولوژی جدید برا قالتاقی پیدا شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی