شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
۲ |
۰
قطر در یک قدمی کسب میزبانی جام ملت های آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بخش سوم از پرونده مرتبط با درخواست میزبانی قطر از جام ملت‌های ۲۰۲۷ به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شد.

خبرورزشی/ جام ملت‌های آسیا؛ فدراسیون فوتبال قطر بخش سوم از پرونده مرتبط با درخواست میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ را پیش از موعد مقرر به AFC ارسال کرد. این بخش شامل  تضمین‌های دولتی همچنین موافقت‌نامه‌های مورد نظر در ارتباط با شرایط مورد تاکید AFC جهت میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌شود.

تضمین دولتی ارائه شده به معنی ضمانت تعهدات کشور در خصوص برگزاری رقابت‌هاست که شرایط و الزامات مرتبط با میزبانی از این بازی‌ها را در بر می‌گیرد. همچنین جدول زمان‌بندی پروژه‌های موردنظر و آیتم‌های قید شده در شرایط اعلامی AFC در این مرحله از سوی قطر ارائه شده است.

در بخش سوم پرونده میزبانی ۱۰ استادیوم قطر جهت برگزاری مسابقات جام ملت‌‎های آسیا با حضور ۲۴ تیم همچنین مراکز و کمپ‌های تمرینی مورد نیاز و هتل‌ها و امکانات اقامتی قید شده در شرایط مورد نظر AFC به شکل دقیق معرفی شده و دولت قطر حمایت کامل خود از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این کشور در مسیر کسب میزبانی را اعلام کرده است.

گفتنی است؛ پنج کشور ایران، قطر، عربستان، ازبکستان و هند نامزدهای میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ به شمار می‌روند که تاکنون مستندات مراحل اول و دوم درخواست میزبانی را ارائه داده‌اند و طبق جدول زمان بندی کنفدراسیون چهار کشور باقیمانده تا ۱۸ دسامبر(۲۸ آذر) برای ارائه بخش سوم مستندات مورد نظر فرصت خواهند داشت.

*نکته قابل توجه اینکه وقتی یک بار دیگر امکانات فوتبال قطر که شرح آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده را مطالعه می کنیم با خود می گوییم فدراسیون فوتبال ما با چه اعتماد به نفسی جزو متقاضیان میزبانی جام ملت های آسیا قرار گرفته است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر پرسپولیسی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    یا پول به باشگاههاشون بدن یا خصوصیشون کنن که این همه مشکل نداشته باشن میرانی جام ملتها پیشکششون
  • ... IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    دقیقا مثل ابرویی که استقلال تو اسیا از ایران جلوی العین وپاختاکور برد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی