نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وقتی کارلوس کی‌روش گوشی را روی دیگو مارادونا قطع کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش اصرار داشت تیم ملی نباید فدای باشگاهها شود و به همین خاطر حتی گوشی را روی دیگو مارادونا قطع کرد. 

خبرورزشیچهره‌ها؛ در سال های ابتدایی حضور کارلوس کی روش در تیم ملی، محمدرضا خلعتبری در الوصل امارات شاگرد دیگو مارادونا بود. کارلوس همیشه در تیم ملی اصرار داشت بازیکنان به موقع در تیم ملی حاضر باشند. او می گفت تیم ملی نباید فدای باشگاهها شود و به همین خاطر حتی گوشی را روی دیگو مارادونا قطع کرد. 

این اتفاق باعث تعجب اسطوره فوتبال جهان شد به شکلی که در مصاحبه با رسانه‌های امارات گفت: «من شخصاً به کی‌روش زنگ زدم و خود را معرفی کردم و از او درخواست کردم که خلعتبری را برای بازی با المحرق در جام خلیج فارس در اختیار ما قرار دهد، ولی او در جواب به من تهدید کرد که اگر خلعتبری در زمان مقرر به تیم اضافه نشود اسم او را از فهرست بازیکنان خط خواهم زد و بعد از آن گوشی را قطع کرد. انتظار چنین رفتار غیرمناسبی را نداشتم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    اینهم نشاندهنده نظم و دیسیپلین کی روش بوده . جدای حس و حالی که این روزا از مرگ مارادونا همه جا هست ولی در جای خودش کار حرفه ای کی روش جای تقدیر داره.
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    شخصیت کی روش خراب بود خدا را شکر که از تیم ملی ایران رفت کی روش شخصیتش خراب بود اما برانکو کبیر مربی بسیار با شخصیت و با اخلاقی بود
    • حمید رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      اگه دلال کروات شخصیت داشت تو فوتبال کشوری که با دلالی برای خودش اعتبار کسب کرد نمی گفت سیرک پس الکی از اون بی شخصیت کروات بُت درست نکن
  • 000 IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    ازکیروش متنفرم.شدیدا.ولی ازش سپاسگزارم که مقهورنام بزرگ مارادونانشدومنافع تیم ملی مارابه نام بزرگ مارادونا نفروخت.مرسی آقای کیروش.این درس بزرگی برای فوتبال ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی