شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۱ |
۴
حرف آخر| طعم یتیمی چشیده‌ایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ما یتیم است و ما پیش از آنکه دن‌دیگو فوتبال دنیا را یتیم کند، طعم یتیمی را چشیده‌ایم. ما از مرگ مارادونا ناراحت شدیم اما مشغول تحمل زخم‌های فراوان فوتبال خود هستیم.

خبرورزشیعلی جوادی؛ می‌گویند فوتبال بدون مارادونا یتیم شد. درست هم می‌گویند چون فوتبال دیگر نابغه‌ای مانند او نخواهد دید. اما این به ما چه ربطی دارد؟ فوتبال ما پیش از این هم یتیم بود. برای ما تفاوتی ندارد که فوتبال دنیا با مارادونا باشد یا خلأ او را تا ابد احساس کند. این تغییری در احساس ما ایجاد نمی‌کند. فوتبال ما یک سال است بدون رئیس اداره می‌شود و قبل از آن هم که رئیس داشت، گُلی به سر ما نزد. قرارداد ویلموتس را بست که برای همان یک تصمیم، تا قیامت خاکسترنشین شدیم.

فوتبال ما صاحب و متولی ندارد. گوهرهایش از علی دایی گرفته تا علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا همه خانه‌نشین هستند و این فوتبال جایی برای آنها باز نمی‌کند. برای یتیمی همین بس یا باید بیشتر برشمرد؟

فوتبال ما در اختیار صاحبان خود نیست. مردان عرصه سیاست خرده می‌گیرند که پیشکسوتان فوتبال در عرصه تجارت دیده می‌شوند اما یک نفر پیدا نمی‌شود که کرور کرور مردان سیاسی و غیرورزشی حاضر در ورزش را ببیند یا جسارت برخورد با آنها را داشته باشد. برای یتیمی همین بس یا  باید بیشتر برشمرد؟

به پیشکسوتان ما اعتماد نمی‌شود که باشگاه‌ها را مدیریت کنند و چون سابقه مدیریت پیدا نمی‌کنند، امکان ریاست بر فدراسیون فوتبال را هم ندارند. 

فوتبال ما یتیم است و ما پیش از آنکه دن‌دیگو فوتبال دنیا را یتیم کند، طعم یتیمی را چشیده‌ایم. ما از مرگ مارادونا ناراحت شدیم اما مشغول تحمل زخم‌های فراوان فوتبال خود هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    یتیمی درد بی درمان یتیمی ....... یتیمی خواری دوران یتیمی ************************************************************* **الهی طفل بی بابا نباشد ......... اگر باشد در این دنیا نباشد**************************** ================================================================================================= *****علی پروین کمی بیل زن اگر بی .... دوتا بیل از برای خود زده بی************************************** ***ولی بیل های او بی دسته بیدند .......چه بیل هایی که بی دسته زده بی****************** ================================================================================================= ****یه سلطان دگر بی تاج و تخت بی ...ولی دایم بفکر تاج و تخت بی******************************************** ****علی اقا که جبار ی ست فدایش ....... نداشته دسته بیل بی درد سر بی********************* =================================== *********به قبرستا ن گذر کردم شب پیش .......... مارادونا بدیدم صا ف و بی ریش****** ************ بگفت جون داش ابرام هرچی گفتم...... بکا ر من نیا مد این سه من ریش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی