نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پای شیخ دیاباته و مهدی قایدی به گل باز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بسیاری از کارشناسان معتقدند دیاباته و قایدی به نوعی مکمل همدیگر محسوب می‌شوند و غیبت یا ناآمادگی یکی از آنها بر روی سطح کارایی دیگری نیز تأثیر بسزایی می‌گذارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بدون تردید خط حمله استقلال در فصل گذشته موفق‌ترین بخش این تیم محسوب می‌شد. خطی مقتدر که در بسیاری از مسابقات ضعف خط دفاعی و دروازه‌بان آبی‌پوشان را تا حد بسیار قابل ملاحظه‌ای جبران کرد و ماحصل آن نمایش‌های رؤیایی، آقای گل شدن شیخ دیاباته بود و البته رسیدن مهدی قایدی به پیراهن تیم ملی. زوج دیاباته- قایدی به نگرانی همه حریفان استقلال بدل شده بود و بدون شک اگر اتفاقات عجیب و غریب در طول فصل رخ نمی‌داد، رسیدن به یک جام قهرمانی کمترین دستاورد این خط آتش بود. خطی که هواداران استقلال در این فصل حساب بسیار ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند اما سهم آنها از این امیدواری حداقل طی سه دیدار گذشته فقط حسرت بود و بس.

گرم نشدن دیاباته
بسیاری از کارشناسان معتقدند دیاباته و قایدی به نوعی مکمل همدیگر محسوب می‌شوند و غیبت یا ناآمادگی یکی از آنها بر روی سطح کارایی دیگری نیز تأثیر بسزایی می‌گذارد. اتفاقی که دقیقاً در هفته‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم. شیخ هنوز گرم نشده و به روزهای اوج خود نرسیده به همین خاطر قایدی هم با وجود تلاش فراوان، آن بازیکنی نیست که فصل گذشته شاهدش بودیم. از طرف دیگر، امیرارسلان مطهری هم به رغم دوندگی زیاد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تا اینجای کار فقط یک گل به ثمر رسانده است. البته مطهری باز یک گل زده ولی دیاباته و قایدی که هنوز پاهایشان اصلاً به گل باز نشده است. استقلال تا اینجای کار چهار گل در فصل جاری به ثمر رسانده که سهم خط حمله فقط یک گل بود و بس. وریا غفوری دوباره پیام‌آور شادی شده و میلیچ هم که در بازی با ماشین‌سازی از روی ضربه کاشته یک گل استثنایی به ثمر رساند.

در انتظار اوج‌گیری 
اگرچه خط حمله استقلال تا امروز نتوانسته مانند فصل گذشته مقتدر و موفق ظاهر شود ولی هنوز بسیار زود است آنها را مورد نقد قرار داد یا توانایی‌هایشان را زیر سؤال برد چون ۲۷ مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری فرصت باقی است و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم هنوز شروع نشده. فراموش نکنیم زوج رؤیایی شیخ و قایدی فصل گذشته از اواسط نیم فصل اول شکل گرفت و روزگار حریفان را سیاه کرد بنابراین قطعاً طی روزهای آینده هواداران می‌توانند دوباره شاهد هنرنمایی مهاجمان تیغ‌دار خود باشند به ویژه آنکه قطعاً هر قدر به جدال با پرسپولیس نزدیک‌تر شویم، انگیزه آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

حساسیت رقبا 
نکته دیگری که اصلاً نباید دور از ذهن انگاشته شود، حساس شدن رقبا نسبت به خط حمله استقلال است. حالا هر تیمی با آبی‌پوشان پایتخت بازی داشته باشد، به خوبی می‌داند که اولین و مهم‌ترین وظیفه‌اش، مهار کردن آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و از کار انداختن ماشین جنگی استقلال در خط آتش است. بدون شک این مسئله روی کیفیت کار دیاباته، قایدی و حتی مطهری تأثیر می‌گذارد و کادر فنی آبی‌پوشان باید تدابیر ویژه‌ای برای آن اتخاذ کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی ام با افتخار IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    ما هوادار تیم استقلال هیچ عجله برای گل زنی این سه بازیکن ارزشمندمونو نداریم.و به شما خبرورزشی هم توسیع میکنم عجله نکنید .و اینکه با این کارهاتون نمی تو نید در روند رو به جلوی این تیم خللی وارد کنید. راستی شما خبر ورزشی ها چه عقده ای از تیم تاج دارین که میخ این این تیم نتیجه نگیره .چرا همیشه خبرهاتون در مورد تیم لنگ همیشه روحیه بخش بوده و برای تیم تاج برعکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی