نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا منصوریان از عملکرد محمدرضا اخباری راضی نیست
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور ممکن است از هفته چهارم با چند تغییر در ترکیبش به میدان برود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تراکتور روز گذشته در سومین دیدار از لیگ بیستم هم ناکام بود و با شکست مقابل سپاهان در دیدار خانگی حالا تنها ۲ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را کسب کرده تا شرایطی نزدیک به بحران را داشته باشد و از همین رو علیرضا منصوریان به فکر اعمال تغییراتی در روش بازی و ترکیب نفراتش افتاده است.

یکی از بازیکنانی که نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد محمدرضا اخباری است که در ۳ بازی ۲ گل دریافت کرده است. او در دیدار بدون افت و خیز هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان که موقعیت چندانی روی دروازه‌اش ایجاد نشد کلین شیت کرد ولی در دو بازی بعد روی اشتباهاتش دروازه تراکتور باز شد.

در هفته دوم مقابل نساجی شوت از راه دور ایوب کلانتری در حالی وارد دروازه تراکتور شد که فاصله زیادی با محل جایگیری اخباری نداشت و واکنش به موقع او می‌توانست مانع فروپاشی دروازه شود.

در بازی روز گذشته مقابل سپاهان هم ضربه سر نژادمهدی در شرایطی به گل تبدیل شد که اشتباه اخباری در جایگیری فرصت گلزنی به او داد و ضربه نژادمهدی هم توپی نبود که نتوان جلوی گل شدنش را گرفت.

از تبریز خبر می‌رسد که منصوریان به فکر استفاده از چند بازیکن در ترکیب تیمش افتاده که تا کنون فرصت چندانی پیدا نکرده‌اند و یکی از آنها حبیب فرعباسی است که عملکرد خوبی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشته و در تمرینات هم آماده نشان داده است.

البته مشخص نیست این تصمیم منصوریان جدی است یا فقط یک تاکتیک برای ایجاد رقابت و انگیزه بین گلرهایش است ولی در هر صورت فرعباسی آماده و با انگیزه منتظر فرصت است تا جای اخباری را در ترکیب اصلی بگیرد و اگر این اتفاق در بازی هفته چهارم مقابل مس رخ ندهد و اخباری عملکرد متفاوتی نداشته باشد این اتفاق دیر یا زود برایش رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    اگر میخوای موفق باشی دورو برت رو خالی کن نیروی درست حسابی بیار نه اینکه به فکر این باشی یه جوری پسر رفیقت رو بیاری برای بدنسازی
  • شهاب IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    با این فرمون آقای منصوریان برکنار میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی