نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
حمید درخشان: ظرفیت مهدی عبدی همین است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: پرسپولیس مهره‌های خوب و ارزشمندی دارد که می‌توانند ضعف خط حمله این تیم را برطرف کنند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حمید درخشان معتقد است بازی بدون گل دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران چنگی به دل نمی‌زد! او معتقد است تفاوت فنی نفرات ذخیره و اصلی پرسپولیس نباید این‌قدر زیاد باشد و... بهتر است خودتان تازه‌ترین مصاحبه ما با او را بخوانید.

بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان را از لحاظ فنی چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظر من از لحاظ فنی چنگی به دل نزد، چون موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم خلق نشد. ترکیب تیم عوض شد و در نیمه اول با سه هافبک دفاعی بازی کردند اما نیمه دوم با حضور احسان پهلوان و وحید امیری شرایط یک مقدار بهتر شد.

مربیان پرسپولیس هم گفتند که با توجه به نزدیکی فینال لیگ قهرمانان آسیا و محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان قصد داشتند تیم خود را بدون این دو بازیکن کلیدی تست کنند.
ایرادی ندارد اما من می‌گویم تفاوت بازیکن ذخیره پرسپولیس با نفر اصلی نباید اینقدر زیاد باشد. در تیم‌های بزرگ تفاوت اصلی‌ها با نفرات ذخیره نهایت ۵ تا ۱۰ درصد است ولی احساس می‌شود در این پرسپولیس فاصله بیشتر باشد.

ولی همین نفرات در لیگ قهرمانان آسیا به فینال صعود کردند.
بله، اما به نظر می‌رسد این تیم کمی افت کرده باشد. مشکل اصلی این تیم در خط حمله است و پرسپولیس از کمبود یک مهاجم گلزن رنج می‌برد.

اگر عیسی آل‌کثیر محروم نمی‌شد، شرایط خیلی فرق می‌کرد؟
من یک چیز دیگر می‌گویم و اینکه فکر کنید عیسی آل‌کثیر مصدوم می‌شد و ۴ ماه نمی‌توانست بازی کند. پرسپولیس باید چه‌کار می‌کرد؟!

مهدی عبدی هم انگار طلسم شده است!
مهدی عبدی مهاجم جوانی است که آینده خوبی هم دارد اما ظرفیت او همین است. نباید از عبدی انتظار داشت مثل آل‌کثیر یا یک مهاجم باتجربه باشد. باید کادر فنی هرچه زودتر تدبیری به خرج داده و این مشکل را حل کنند. پرسپولیس در ۳ بازی گذشته خود یک گل زده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

راهکار شما چیست؟
من که کنار تیم نیستم!

به‌عنوان یک کارشناس چه راهکاری دارید؟
واقعاً نمی‌دانم چون کنار تیم نیستم. شاید بتوانند از برخی بازیکنان در پُست مهاجم استفاده کنند. بهترین کسی که می‌تواند راهکار لازم را پیدا کند خود یحیی گل‌محمدی است که شناخت خوب و کافی از تیمش دارد. به هرحال پرسپولیس مهره‌های خوب و ارزشمندی دارد که می‌توانند ضعف خط حمله این تیم را برطرف کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 24 IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    چرا بعضیا فکر میکنن که اگر حرف نزنن بقیه فکر میکنن لالن
    • رضا FR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      یارو داره حرف حق میزنه . حالا خود تو چرا فکر میکنی اگه نظر ندی مردم فکر میکنن لالی؟
    • 24 IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      اولا که آقا رضا بنده نظر ندادم ثانیا اینکه تیم مهاجم نداره رو نه نه جون اون بنده خدا هم میفهمه! ضمنا سرمربی که تیمو برده فینال آسیا لابد دانش و مهارتشو داشته که اینکارو کرده و بهتره به جای اینکه با این حرفا روش فشار بذارن بهش اجازه بدن با خیال راحت تغییراتشو بده تا به ترکیبی که میخواد برسه
  • پوکر IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    خدا واسه رسول پناه نسازه که تیم رو بدون مهاجم بست خدا واسش خوب نخواد
  • mohsen IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    عبدی سر جمع دو تا پاس بهش رسید یکی رو خراب کرد و یکی رو هم به بشار پاس داد که موجب تک به تک شدن بشار و پنالتی شد عبدی رو گل محمدی باید آزادتر در تیم بگذارد وقتی عبدی در دفاع شرکت کند و در حمله هم بخواهد شرکت کند گل زدن سخت می شود در کل عبدی اگر پاس بیشتری بهش برسه مطمئن باشید گل می زنه وقتی مهاجم خوب توسط هافبک ها تغذیه نشه و توپ به عبدی نرسد توقع گل زدن هم نباید داشت در کل عبدی با پرس از جلو باید به دفاع کمک کند نه برگردد عقب و دفاع کند شوت زدن هم در تیم انگار ممنوع شد یا تمرین کافی برای این کار وجود نداشته چون هیچ کدام بازیکنان خوب شوت نمی زنن نه احمد و نه بشار
  • شهاب IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    نشستن برون میگن لنگش کن.
  • فوتبالی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    بهترین مدیر برای پرسپولیس علی پروین و بهترین سرمربی حمید درخشان است گل محمدی بعیده که تا آخر زمستان با پرسپولیس باشه سه بازی یک گل با پنالتی !!!!
  • ابرام US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    پرسپولیس میراث اجدادی ما ست ....چون « درخشان» نام اجدادی ماست********* ****من ندارم صبر ایوب این زمان ...... با برانگو رفته دیگر صبرمان ******** *****ما در این مدت «پی اچ دی» یا فتیم ......هم « مدرس» بوده « تدریس» یا فتیم!!***** *****مسند و مفعول و فا عل همزمان .......داخل یک جمله کرده زور تپان***** *****در کلاس درس خود گل کا شتیم ......... همزمان تحصیل و تدریس داشتیم****** *****نقش دانشچو معلم داشتیم ........ این چنین بودی که ما گل کا شتیم *******. *****پرسپولیس هم سهم قانونی ماست ....... سهم ما با شد که نوش جا ن ما ست****** ****من نمیدانم که چه پیش آمده ....... حضرت استاد خشمش آمده******** *****«گل محمد »جان برو بس کن دگر ....... روی خود کم کن برو جا ی دگر****** ================================================================================================= *****ما در اینجا حق خود را خواستیم ........بیش از این هم از تو هیچ نا خواستیم
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    یادش بخیر همین درخشان تو دربی سه تا انداخت تو خیک کیسه کشا.دمش گرم دربی بازه خوبیه این درخشان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی