نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ورود داوران ناشناخته به هفته چهارم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که لیگ برتر به هفته‌های حساس خود نزدیک می‌شود، کمیته داوران برای هفته چهارم از تعدادی از داوران گمنام و جوان در برخی از بازی‌های مهم استفاده کرده و از نظر چیدمان داورها یکی از عجیب‌ترین هفته‌ها تا این زمان است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کمیته داوران برای این هفته از رقابت‌ها تعدادی از داوران جوان و کمتر شناخته شده را در برخی از بازی‌های حساس انتخاب کرده است. به عنوان نمونه بازی حساس تیم‌های فولادخوزستان و آلومینیوم اراک را میثم حیدری قضاوت می‌کند. حیدری هفته گذشته در بازی تیم‌های گل‌گهر و فولاد خوزستان داور چهارم مسابقه بود. در حالی که فولاد برای حضور در بالای جدول می‌جنگد، آلومینیوم از سه بازی یک امتیاز دارد و همین بازی هفته چهارم را تبدیل به مسابقه‌ای حساس کرده است. 

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته ماشین‌سازی دیگر تیم قعرنشین لیگ بیستم تا پایان هفته سوم باید به مصاف گل‌گهر برود که با چهره یک مدعی در مسابقات حضور پیدا کرده است. غلامی که از داوران جوان بین‌المللی است در هفته دوم، داور چهارم بازی تیم‌های نساجی و تراکتور بود. دیگر بازی حساس این هفته که در رفسنجان و بین مس و تراکتور برگزار می‌شود برای هر دو تیم یک بازی بسیار مهم است. مس رفسنجان بعد از سه هفته که از مسابقات گذشته فقط یک امتیاز گرفته و تراکتور هم از سه بازی دو امتیاز گرفته و به نوعی منصوریان در صورتی که در این بازی نتیجه نگیرد، شاید از همان ابتدای فصل تحت فشار قرار بگیرد اما قضاوت این بازی را کمیته داوران به محمدرضا تارخ سپرده است. این داور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر امسال داور چهارم بازی تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران بود. 

حسین زیاری نیز یکی دیگر از داوران جوان است که این هفته بازی حساس سپاهان و سایپا را در اصفهان سوت خواهد زد. زیاری هفته گذشته داور چهارم بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بود. البته کمیته داوران دو بازی حساس این هفته را به دو داور باتجربه‌تر سپرده است. پرسپولیس-شهرخودرو که در تهران برگزار می‌شود را رضا کرمانشاهی و بازی پیکان-استقلال را مهدی سیدعلی قضاوت می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    رضا کرمانشاهی داور بازی پرسپولیس و فولاد کسی که یک پنالتی اشتباه گرفت حتی یک بچه ۱۰ هم می فهمید که پنالتی نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی