نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
تلاش برای حفظ آمادگی تا گزینشی و المپیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چرخ دیدارهای مرحله برگشت مسابقات کشتی‌آزاد و فرنگی لیگ‌برتر باشگاههای جام یادگارامام (ره) از صبح امروز در خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی تهران می‌چرخد.

خبرورزشیمهدی شیروانی؛ در شرایطی که به ‌منظور مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا، محدودیتهای شدید بهداشتی، مراقبتی و محدودیتهای ترددی در سراسر کشور اعمال می‌شود، اما جامعه کشتی با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، ضمن حمایت و تقدیر از زحمات کادر درمانی، پزشکی و پرستاری کشور، بی‌توجه به تهدیدات ویروس منحوس و بارعایت کلیه مقررات و پروتکلهای بهداشتی، از صبح امروز دیدارهای دور برگشت لیگ‌برتر را آغاز می‌کند.

این دیدارها با رویارویی ۵ تیم گروه‌الف (فولاداکسین‌خوزستان، سیناصنعت‌ایذه، هیئت‌کشتی‌سیرجان، رعدپدافند ارتش و آریوبرزن ‌بهبهان) از صبح امروز شروع و تا عصر فردا ادامه می‌یابد. دیدارهای گروه ب نیز روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. مدعیان کشتی‌آزاد هم هفته آینده به‌مصاف هم می‌روند. هرچند هنوز زمان دقیق و محل برگزاری قطعی دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی (ضربدری)، رده‌بندی و فینال این پیکارها اعلام نشده است ولی آنچه قطعی و مسلّم است این که تکلیف بیستمین دوره مسابقات لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاههای کشور در همین آذر ماه مشخص و تیمهای قهرمان هر دو رشته تعیین و معرفی می‌شوند. باتوجه به انصراف تیم احتشام گستر کارون از ادامه حضور در لیگ و شرکت در دیدارهای مرحله برگشت، به‌دلیل یا بهانه حمایت و تقدیر از زحمات کادر درمانی درحال مبارزه و مقابله با کرونا، همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، گویا تا قبل‌از برگزاری مسابقه فینال بیستمین دوره لیگ لیگ برتر، باید منتظر اعلام کناره گیری و انصراف بعضی از تیمها از شرکت در این رقابتها باشیم!

با عنایت به ‌این‌ که بعد از خاتمه دیدارهای لیگ‌برتر درپایان آذرماه، تازمان برگزاری مسابقات قهرمانی‌آسیا و گزینشی سهمیه المپیک فرصتی باقی نمی‌ماند و در این ایام نیز احتمال شرکت در هیچ تورنمنت برون مرزی برای کشتی گیران کشورمان مهیا نیست و اگر مسابقات جام جهانی نیز برگزار شود، فقط ۴ نفر از آزادو فرنگی کاران کشورمان به صربستان می‌روند، لذا، کشتی‌گیران حاضر در لیگ‌برتر و کادرفنی تیمهای ملی، مجبورند به‌همین رقابتهای لیگ‌برتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی و اجباری برای حفظ آمادگی و محک خوردن کشتی گیران، بویژه نفرات برتر انتخابی و ملی‌پوشان اعزامی به قهرمانی‌آسیا، دیدارهای گزینشی و حتی شرکت در بازیهای المپیک، حساب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی