نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۸ |
۴
به محمد دادکان بگویید لباس رزم فوتبال آماده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در قیاس با گذشته تسهیل شده و هیچ کس هم نمی‌تواند جلوی حضور دادکان در انتخابات فدراسیون را بگیرد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال شرایط برای حضور چهره‌های فوتبالی در انتخابات، مهیا و جدی‌تر از گذشته شده است. اگرچه ما اعتقاد داریم حتی در این شرایط نیز مداخله‌ها ادامه خواهد داشت و احتمال اینکه یک کاندیدای ویژه و سفارشی، شانس بیشتری برای کسب اکثریت آرا داشته باشد و انتخابات فدراسیون را مثل گذشته تک حزبی کند نیز کم نیست، اما با این همه قرار نیست دست روی دست بگذاریم و اجازه بدهیم روز انتخابات، همه چیز به نفع یک کاندیدا تمام شود.

علی کفاشیان امروز که در هرم قدرت فوتبال نیست، می‌گوید خوب است افرادی مانند محمد دادکان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند. ما درد بزرگ دادکان را در این زمینه می‌دانیم و خبر داریم او چرا برای حضور در این انتخابات، دست به عصا حرکت و جانب احتیاط را رعایت می کند.

محمد دادکان در دهه ۸۰ با حمایت آشکار سازمان تربیت بدنی در انتخابات فدراسیون فوتبال با اکثریت آرا انتخاب شد و امروز او لابد به دنبال همان حمایت قطعی است اما معادلات امروز مثل تمام این سال‌هایی که گذشت چنین نیست؛ یعنی نه مملکت در شرایط دهه ۸۰ است، نه مدیران فعلی دستگاه ورزش کشور برای مدیرانی مانند دادکان، جاده را صاف می‌کنند.

با این حال، یک پیشنهاد انتحاری برای حل این معادله پیچیده داریم؛ شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در قیاس با گذشته تسهیل شده و هیچ‌کس هم نمی‌تواند جلوی حضور دادکان در انتخابات فدراسیون را بگیرد. سوابق روشن دادکان در فوتبال در هر رده‌ای مشخص است؛ او بازیکن پرسپولیس بوده، قهرمان شده، ملی پوش بوده، چهره‌ای دانشگاهی و متقابلا فنی بوده، در سازمان لیگ کارش را شروع کرده، رئیس فدراسیون فوتبال ایران شده و تیم هم به جام جهانی برده؛ در نتیجه هیچ احدالناسی نمی‌تواند این سوابق را انکار کند.

رک و راست خدمت آقای دادکان عرض می‌کنیم اگر او منتظر چراغ سبز دستگاه ورزش باشد، بی‌گمان آب از آب تکان نمی‌خورد. سن و سال دادکان هم دیگر اجازه نمی‌دهد چند سال دیگر برای بازگشت به فوتبال صبر کند.  انتخابات فدراسیون فوتبال، محفلی مناسب برای حرف‌ها و بحث‌های اساسی است. برنامه هر کاندیدایی هم مشخص است و از همه مهمتر افکار عمومی این بار بر خلاف همیشه، انتخابات فوتبال را رصد می‌کند و البته فیفا هم این دفعه از هیچ تخلفی به آسانی نمی‌گذرد.

آقای دادکان! برای انتخابات فدراسیون فوتبال، خودتنان را گرم کنید؛ چون حتی اگر اعضای مجمع به دادکان رای هم ندهند، حرفش را باید بشنوند. آقای دادکان، لطفا لباس رزم بپوشید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    آقای دادکان موقعی که سرپرست فدراسیون فوتبال بود در تمامی مسابقات تیم ملی در خارج حضور داشت و تازه روی نیمکت تیم ملی می نشست. کسی تا حالا دیده سرپرست یک فدراسیون که در اصل رئیس اون فدراسیون هست بره روی نیمکت تیم ملی کشورش بشینه؟ دادکان فقط حرفای قشنگی می زنه که نظر مردم و مخاطب عام رو به خودش جلب کنه ولی ما وقتی ریئس بود دیدیم که چیکار می کرد. مثلا هزینه سفرش به مسابقات خارج از کشور توسط خودش پرداخت می شد یا از جیب بیت المال؟
  • حميد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    به داد اين فوتبال برسيد - به فرياد دل هوادار برسيد - فساد آوار شد روي سر اين مردم فداكار -
  • رحمت موسویان US ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    براوو! آفرین به این روحیه آقای زهرابی! آقای دادکان از این جوون یه خرده روحیه بگیرید و به آدمهای سالمی مثل خودتون یعنی دایی و مهدوی کیا و علی کریمی و البته آقای صفایی فراهانی تزریق کنید. همه تون پاشنه هاتون و وربکشین و مثل یه گروه از جون گذشته پا به میدون انتخابات بذارین. نمیذارن کار کنین، نذارن! دنیا که به آخر نمیرسه. پته شون و بریزین رو آب! خیلی کار هست که میتونین بکنین. یا علی!
    • فوتبال پاک IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      پرسپولیسی ها رو ردیف کردی ؟آدمهای سالمی مثل دایی مهدوی کیا کریمی !!!!!!!!!!!!!!!!!! چطور اسم شکوری رو نیاوردی ؟ امیرعابدینی هم بد نبود ! خیلی تعجب کردم
  • ... IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    چاله ی جلوی پای مردم در خیابان را هم بخوای آسفالت کنی، باید حزبی، دسته ای، باندی حمایتت کنه. اگه نه اون چاله هر روز جان چند نفر رو به خطر می اندازه و عملاً پر نمیشه تا پر شدنش به نام اون دسته زده بشه. نتیجه: دکتر روی چشم اما دادکان ها چاره کار نیستند.کسی باید بیاد که از همه طرف حمایت بشه، و جز این نمیذارن کار کنه.
  • فرزاد IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    هیشکی دادکان نمیشه.برسه روزی که افراد لایق و سالم مثل دادکان راس کار باشند و مردم از فوتبال لذت ببرن.
  • علی تاجی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    در حسن نیت آقای دادکان شکی نیست اما مدیریت فوتبال ما خون جدید میخواد و من فکر میکنم تمام ویژگی هایی که از دادکان گفتید در وجود علی دایی هم هست. فقط دایی باید بپذیرد حالا که نمیذارن مربیگری کنه باید مدیریت فوتبال رو دست بگیره.با اینکه استقلالی هستم اما بخاطر عرق ملی نظر من علی دایی هست.
    • احسان IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      دایی گزینه اصلح است . اما وقتی نمی گذارند مربی تیم های باشگاهی شود چطور ممکنه اجازه ریاست فدراسیون بهش بدن؟ تازه بیاد هم هر هفته آقای علی رضوانی در خارج از گود میخواد علیه او سمپاشی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی