ماجرای جروبحث دیگو مارادونا و کارلوس کی‌روش بر سر محمدرضا خلعتبری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا خلعتبری خاطره‌ای جالب از دیگو مارادونا و کارلوس کی‌روش را در مصاحبه با خبرورزشی مطرح کرد که خواندنش خالی از لطف نیست.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ محمدرضا خلعتبری ملی پوش پیشین ایران سال ۹۱ این شانس را پیدا کرد که به عنوان بازیکن زیر نظر دیگو مارادونا فعالیت کند. خلعتبری در تیم الوصل یکی از بازیکنان مورد علاقه مارادونا بود و در همان سال کارلوس کی‌روش سرمربیگری تیم ملی را به عهده داشت.

حالا بعد از درگذشت اسطوره آرژانتینی محمدرضا خلعتبری در مصاحبه‌ای با خبرورزشی ماجرای جروبحث کی‌روش و مارادونا را به طور دقیق برایمان بازگو کرد. او در این خصوص گفت: «تیم ملی ایران یک بازی حساس با تیم قطر داشت و آقای کی‌روش به امارات سفر کرده و به باشگاه الوصل آمد تا به صورت حضوری با آقای مارادونا صحبت کند، یک مترجم و من هم نشستیم. کی‌روش به مارادونا گفت بازی خیلی مهمی داریم و می‌خواهم خلعتبری چند روز زودتر در اردوی تیم ملی باشد. مارادونا هم گفت با الوصل به فینال جام خلیج صعود کرده و بازی رفت را برنده شده‌ایم و بعد از بازی برگشت خلعتبری را به تهران می‌فرستم و سه، چهار روز قبل از بازی تیم ملی ایران در کنار شما خواهد بود اما کی‌روش گفت اگر در تایمی که من می‌خواهم خلعتبری در اردو حاضر نشود او را از لیستم خط می‌زنم!»

مصاحبه کامل محمدرضا خلعتبری با خبرورزشی را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی