مهدی سیدعلی با آمار ۳ اخراج در آخرین بازی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قضاوت مهدی سیدعلی برای بازیکنان و هواداران استقلال خاطرات دیدار جنجالی بافولاد را تداعی خواهد کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی سیدعلی، داور بازی جنجالی تیرماه امسال در اهواز پس از ۵ ماه بار دیگر برای قضاوت یکی دیگر از بازی‌های استقلال انتخاب شد. این بازی عقب‌افتاده از هفته هفدهم لیگ نوزدهم بود که باید در دی‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شد ولی به خاطر کرونا و دیدارهای لیگ قهرمانان استقلال چند ماه قبل انجام شد. او در همان دیدار ابتدا با کارت قرمز مستقیم علی کریمی را در دقیقه ۴۵ از زمین بازی اخراج کرد تا تیم آبی تهرانی نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کند اما این پایان ماجرا در نیمه اول نبود و فرهاد مجیدی (سرمربی وقت استقلال) که پیش از آن هم به شدت به قضاوت سیدعلی معترض بود، وارد زمین بازی شد و به بحث با داور پرداخت و داور را مجبور کرد او را با کارت قرمز از کنار زمین اخراج کند.

سپس در نیمه دوم عارف غلامی با دو کارت زردی که از این داور در دقایق ۵۴ و ۶۵ دریافت کرد، از زمین اخراج شد. در آن مسابقه روزبه چشمی ابتدا در دقیقه ۱۲ استقلال را یک بر صفر پیش انداخت ولی در ادامه در دقایق ۲۸ و ۸۰ به ترتیب کولی‌بالی و نجاریان دو گل برای فولاد به ثمر رساندند و استقلال بازی برده را واگذار کرد. پس از دیدار، داور بازی از فرهاد مجیدی بابت صحبت‌هایی که در پایان بازی به او نسبت داده بود، شکایت کرد. مجیدی در پست اینستاگرامی‌اش به این موضوع اشاره کرده بود که روابط پشت پرده‌ای بین سیدعلی و جواد نکونام سرمربی تیم فولاد وجود دارد. این موضوع واکنش رئیس وقت کمیته داوران فدراسیون فوتبال را هم به همراه داشت و اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران نیز اعلام کرد با این اتفاقات قانونی برخورد خواهد کرد.

قطعاً این قضاوت برای سیدعلی و هواداران استقلال خاطرات دیدار تیرماه را تداعی خواهد کرد. به ویژه برای عارف غلامی که از آن جمع سه نفره اخراجی، هنوز در ترکیب استقلال باقی ‌مانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    ما استقلالیا تا خرخره تو ظلم و تبعیض و بی عدالتی فدراسیون و سازمان لیگ و بزرگشون وزارت ورزش به صورت رفت و برگشت به سر میبریم دیگه کار فوتبال و این داورها به جایی رسیده که خودشون قبل از بازی با استقلال میدونن چه خاطراتی برای استقلال ساختن !! فصل پیش که دو نفر از همین آقایون عذرخواهی کردن تا آخر فصل خیلی مونده ببینیم چه آشی برامون پختن .
  • فرشچیان IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    درعوض یه داورهست به نام آقای اکبری سه ساله برایه تیم که سوگلی وزارته سوت میزنه واصلانباخته وپنالتی های مفت براشون گرفته مدیونین اگرفکرکنین منظورم البیروزی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی