نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
۲ |
۰
سرمقاله| «تفکر» باید عوض شود نه آدم‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فدراسیون فوتبال این «تفکرات» است که باید عوض شود نه آدم‌ها. تفکری که بعد از کی‌روش دنبال ویلموتس می‌رود، مشکل دارد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ اعضای فدراسیون فوتبال طوری از تأیید اساسنامه صحبت کرده و آن را موفقیت بزرگی ارزیابی کرده‌اند که هر کس نداند فکر می‌کند ما میزبان جام‌جهانی شده‌ایم! وزیر ورزش هم گفته امیدوارم با حضور رئیس جدید موفقیت‌ها استمرار پیدا کند اما نگفته دقیقاً کدام موفقیت‌ها؟! موفقیت باخت به عراق و بحرین؟ موفقیت ناکامی تیم امید؟ موفقیت عقد قرارداد با ویلموتس؟ کدام موفقیت‌ها را می‌فرمایید آقای وزیر؟!

حالا به فرض که همین امروز انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود. خب چه کسانی کاندیدا می‌شوند و چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ وقتی فوتبالی‌ها نیستند و آدم‌های مستقل اصلاً کاندیدا نمی‌شوند چه چیزی قرار است عوض شود؟ دو سال است که نمی‌توانیم یک سیستم VAR را بیاوریم. ۳۰ سال است که نمی‌توانیم حق پخش تلویزیونی را بگیریم. ۵۰ سال است که نمی‌توانیم به المپیک برویم. خب در این شرایط تاج رفت و بهاروند آمد و بهاروند برود، مثلاً نبی یا ساکت می‌آیند. به نظر شما چیزی عوض می‌شود؟ آیا مثلاً همین حق پخش تلویزیونی را می‌توانیم زنده کنیم.

در فدراسیون فوتبال این «تفکرات» است که باید عوض شود نه آدم‌ها. تفکری که بعد از کی‌روش دنبال ویلموتس می‌رود، مشکل دارد. مدیری که بدون اجازه نمی‌تواند آب بخورد، هیچ کار ریشه‌ای هم نمی‌تواند انجام بدهد. قضیه می‌شود مثل همین مدیران پرسپولیس و استقلال که وزارت خودش آنها را می‌آورد. خودش به جای آنها تصمیم می‌گیرد و خودش هم آنها را برمی‌دارد! در فدراسیون فوتبال هم تقریباً همین است و فقط اسم مدیرعامل می‌شود، رئیس فدراسیون!

باران می‌بارد و بازی نیمه‌کاره از دقیقه ۲۳ فردای آن روز در ورزشگاهی دیگر برگزار می‌شود. آن وقت می‌خواهیم میزبان جام ملت‌های آسیا هم باشیم. حتماً رئیس جدید هم می‌آید و از شعارهایش این است که ما قطعاً کاندیدای میزبانی جام ملت‌ها می‌شویم! بامزه است، نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    تفکری هم که فکر کند چون کیروش از کلمبیا بیرون انداخته شده دوباره باید برگردد تفکر برگشت به عقب است و باید برای همیشه در نطفه خفه شود
    • لنگ مافیای ایران IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      هرچی باشه از برانکوتون بهتر ه لنگ پاره پاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی