نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
زوج عباس‌زاده و حمزاوی در راه است 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا تراکتور به علیرضا منصوریان فرصت می‌دهد؟ او باید به سرعت نتیجه‌گیری را آغاز کند به این خاطر که صبر در تیم‌های بزرگی چون تراکتور معنی ندارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تراکتور در دومین بازی خانگی هم امتیاز از دست داد؛ این‌بار ۳ امتیاز. ۲ امتیاز از ۳ بازی اصلاً نمی‌تواند شروع خوبی برای علیرضا منصوریان در تیم تراکتور باشد! و ادامه این روند می‌تواند ادامه حضور او را در تبریز به چالش بکشد. هر چند او برف تبریز را دیده است!

علیرضا منصوریان مشکل تیم تراکتور را فینیشینگ می‌داند؛ یعنی مهاجم تمام‌کننده. او در این باره می‌گوید: «در خیلی از زمان‌ها حتماً مهاجم نباید گل بزند. خیلی اوقات هافبک‌ها کار را تمام می‌کنند. دچار فقدان مهاجم شش‌دانگ نیستیم، دچار کمبود موقعیت هستیم؛ یعنی در فینیشینگ دچار مشکلیم چون خیلی از مواقع مهاجمان برای هافبک‌ها شانس ایجاد می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه هافبک من موقعیت را تمام نکند و چه مهاجم، در مجموع فاکتور آن برای مهاجم تیم نوشته می‌شود. نمی‌توانیم تمام مجموعه را روی سر مهاجمان هوار کنیم. عباس‌زاده کم‌کم به فرم بدنی می‌رسد و همین‌طور حمزاوی. برابر سپاهان برای اولین بار از امین اسدی تست گرفتیم چون در تمرین فوق‌العاده بود و می‌توانست شوکی هم برای حمزاوی باشد که بداند رقیب دارد. ولی می‌توانیم رفته‌رفته از زوج حمزاوی-عباس‌زاده استفاده کنیم. به شرط آنکه عباس‌زاده هفته آینده سرحال شود که قطعاً این‌طور می‌شود. می‌توانیم زوج خیلی خوب و طلایی درست کنیم اما باز هم نمی‌توانیم بگوییم حتماً باید مهاجم ما گل بزند. فوتبال امروز دنیا شناور است. هافبک‌ها بیشترین آمار گلزنی را دارند چون مهاجمان بیشترین زحمت را برای مصرف توپ می‌کشند. در تمام کردن دچار مشکل هستیم و منکر این نیستم. در اکثر تیم‌هایی که بودم یک ضرب - دوضرب بازی می‌کردیم. به فوتبال مالکانه بسیار علاقه دارم. هفتمین سال است که لیگ را شروع می‌کنیم و متأسفانه هفتمین سال است که در سه، چهار هفته اول دچار مشکل می‌شویم‌؛ چه با استقلال، چه با نفت سال اول، چه نفت سال دوم، چه با استقلال سال دوم و چه با ذوب‌آهن که اوایل تا به فرم تاکتیکی مد نظر من برسد، زمان از دست رفت و موقعیت‌سوزی شد. دیشب به تمام این سال‌ها که نگاه می‌کردم، ناگهان پشت‌سر هم به برد می‌رسیم و دوباره شکل اوج گرفتن پیدا می‌کنیم.»

آیا تراکتور به علیرضا منصوریان فرصت می‌دهد؟ او باید به سرعت نتیجه‌گیری را آغاز کند به این خاطر که صبر در تیم‌های بزرگی چون تراکتور معنی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 SE ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    مشکل مالکی ست که فقط پول دارد.مشکل هوادارنی هستند که مسئله شان فوتبال نیست وبلکه فوتبال وتراکتورراابزارتمایلات وطن فروشانه شان کرده اند.گاوآهن اگربه اصالتش برگرددوبشودهمان تراکتوراوضاعش فرق میکنه
  • ابرام US ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    مشکل اصلی ؟...................... قمپز ها ی آبدوغ خیاری و ...... علی آباد و سا نفرانسیسکو !
  • رضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    جناب منصوریان شما هر هفته چیدمان و تاکتیک تیم رو تغییر میدم اصلا ستاره های تیم هم از ثابت بودنشونم شک دارند چه برسد به جوانان تیم ک این باعث از بین رفتن اعتماد به نفس میشه شما باید یه تا کتیک اصلی رو انتخاب کنید اینقدر تمرین و تکرار اون تاکتیک رو بکنید تا تیم روان و هماهنگ و سریع شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی