نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سیامک نعمتی: یکی طلب هواداران پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تیم پرسپولیس در آستانه بازی بزرگی قرار دارد. فینال لیگ قهرمانان آسیا که متأسفانه من در تهران یک بار آن را از دست دادم و حالا خیلی خوب قدرش را می‌دانم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهم‌ترین اتفاق بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس، ضربه پنالتی سیامک نعمتی ستاره این روزهای تیم گل‌محمدی بود که به تیر دروازه میزبان خورد. پس از این اتفاق مجتبی محرمی ستاره بزرگ و تاریخی سابق پرسپولیس به حمایت از شماره ۸۸ فعلی این تیم پرداخت و گفت «من هم در جام باشگاه‌های آسیا پنالتی پرسپولیس را خراب کردم و نباید سیامک نعمتی را بکوبید.»

در همین ارتباط نعمتی می‌گوید: واقعاً از آقای محرمی و همه پیشکسوتان پرسپولیس تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند. فوتبال آقامجتبی را من به یاد نمی‌آورم اما شنیدم اعجوبه‌ای بوده که در همه پُست‌ها در حد ستاره بازی کرده است. او یک مدافع چپ بود که در خط میانی و حمله هم برای پرسپولیس بازی کرده و محبوب هواداران است. 

وقتی به نعمتی اطلاع می‌دهیم مرتضی کرمانی‌مقدم هم گفته پنالتی زدن جگر می‌خواهد، یادآورمی شود: واقعاً پیشکسوتان پرسپولیس دست‌مریزاد دارند. من احترام فراوانی برای همه این عزیزان قائلم که در چند سال اخیر حامی پرسپولیس بوده‌اند. 

شماره ۸۸ پرسپولیس درخصوص واکنش ی گل‌محمدی به خراب شدن ضربه پنالتی خود نیز می‌گوید: آقایحیی یک بازیکن بزرگ بوده که در بالاترین سطوح از جام جهانی‌ بگیرید تا جام ملت‌های آسیا بازی کرده است. او به خوبی شرایط ما بازیکنان را درک می‌کند و از آن گذشته مثل یک دوست و برادر بزرگ‌تر است. من شرمنده آقایحیی و همه هواداران پرسپولیس شدم. امیدوارم بتوانم جبران کنم. 

سیامک نعمتی با اشاره به واکنش هواداران پرسپولیس به خراب شدن ضربه پنالتی او در دیدار با نفت مسجدسلیمان می‌گوید: واقعاً پرسپولیس بی‌نظیرترین هواداران دنیا را دارد. یکی طلب هواداران که نتوانستم گل بزنم و دل آنها را شاد کنم. در حال حاضر بزرگ‌ترین انگیزه‌ام جبران آن پنالتی است. 

وی در ادامه اضافه می‌کند: تیم پرسپولیس در آستانه بازی بزرگی قرار دارد. فینال لیگ قهرمانان آسیا که متأسفانه من در تهران یک بار آن را از دست دادم و حالا خیلی خوب قدرش را می‌دانم. این بار هم متأسفانه ۳ بازیکن خوب ما یعنی وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر محروم هستند که همین کار را سخت می‌کند اما باید تلاش کنیم با همدلی و جنگندگی جای خالی همبازیان خود را پُر کنیم. 

سیامک نعمتی در پایان درخصوص پیش‌بینی بازی با شهرخودرو مشهد خاطرنشان می‌کند: مطمئن هستم بازی آسانی پیش‌رو نخواهیم داشت. شهرخودرو تیم خوبی است که با مهدی رحمتی قطعاً با انگیزه‌های زیادی مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. البته ما هم مدافع عنوان قهرمانی هستیم و می‌خواهیم در استادیوم آزادی همه امتیازات این مسابقه را از آن خود کنیم. ۳ امتیاز این بازی خیلی برای تیم ما اهمیت دارد و همه ما بازیکنان ارزش آن را می‌دانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    بهترینی پسر . . .بهتر . . .میخواستن با پول بخرنت . . .ولی نمیدونستن اصالت خریدنی نیست . . .
    • فرح IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      خخخخخخخخ،خداوکیلی نفروشینش حیفه در ضمن خودش میخواس بیاد ما طالب نبودیم حالا نمیخواد خودشو ازدسته بشکنه خب حقشه ولی ما نمیخواستیم
    • محمدم IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      خخخخخخخخخخ . .. باز دوباره توهمات یک کیسه کش رو شاهد هستیم . . .د اخه شما نادری که که مصدوم بود و نمیکت نشین رو بابتش 12 میلیارد دادین...اینکه دیگه جی خود دارد..اصال خریدنی نیست
  • مافیای سرخ IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    هوادار طلبی ازت نداره طلب داور بود که پسش دادی.. نکنه فکر کردی واقعا پنالتی بود اون صحنه؟؟
  • 000 SE ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    آقاسیا حسابت صافه دادا.بروبازی تو بکن .خیلی گل هازده ای.خیلی بازی خوب کرده ای.اون پنالتی هم فدای سرت.پیش میاد.بی خیال باش وبازی همیشگی ت رابکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی