نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حرف آخر| آقای علی‌نژاد، لطفاً خودتان را دوست داشته باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش دیروز گفت: ایثار وزیر ورزش برای گذشت از رأی خود در مجمع فدراسیون فوتبال باید در تاریخ فوتبال ثبت شود.

خبرورزشیعلی جوادی؛ مهدی علی‌نژاد را همه اهالی ورزش به نام مدیری که برای ووشو زحمات زیادی کشید می‌شناسند و برای او احترام قائلند. اظهارنظر دیروز علی‌نژاد، بیشتر از دهان مدیرانی بیرون می‌آید که  هنری ندارند نه افرادی چون مهدی علی‌نژاد.

دکتر سلطانی‌فر از حق رأی خود در مجمع فوتبال گذشت چون برخی افراد ایرانی، موقعیت فوتبال ما را در فیفا به سمتی برده بودند که راهی جز این نداشتیم. اگر با این درخواست فیفا موافقت نمی‌شد، به سمت تعلیق می‌رفتیم و فیفا با کدهایی که از افراد مورد اعتمادش در ایران گرفته بود، چنین تصمیمی هم داشت. وزیر ورزش ما راهی نداشت جز اینکه از حق رأی خود بگذرد؛ اما چرا آن افراد مورد اعتماد فیفا که نامشان در آخرین نامه فیفا به ایران آمده، به حال خودشان رها شده‌اند؟ اگر وزیر ورزش بتواند خیانت «افراد مورد اعتماد» را رو کند و ریشه وطن‌فروشی در ورزش ما را بخشکاند، نامش را در تاریخ ورزش جاودانه می‌کند نه آنکه کاری کند که فیفا ما را به آن ملزم کرده بود.

از علی‌نژاد توقع داریم خودش را دوست داشته باشد و از عبارات این‌چنینی پرهیز کند. کاش او قدر خودش را می‌دانست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدل آبدوغ GB ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    وقتی وزیر ورزش زیر بار قانون فیفا نمی رود و بر خلاف قوانین صریح و روشن و اساسی فیفا اصرار به اعمال نفوذ در انتخاب رییس فدراسیون دارد، کمک به فیفا و استفاده از قدرت فیفا برای ملزم کردن وزیر به اطاعت از قوانین فیفا "وطن‌فروشی " و "خیانت" نیست.
  • حقیقت IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    باندبازی رفیق بازی فامیل بازی آخرش همینی میشه که میبینید ! یه غریبه میاد با زور و تحکم میگه همینی که من میگم باید انجام بدید !!!حالا هی برای هم زبان بریزید و لاف بیائید .
  • ابرام US ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    خواهش می کنم ٬ اگه دوست داشتنی هستیم بسم الله ٬ اول جنابعالی و بعدش هم دوستان . خودمون که میدونیم چی هستیم پس تعارف نفرمایید جناب جواد المطبوعات . سخاوت هم حدی داره !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی