نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حسن خان‌محمدی: خواهرزاده کمال کامیابی‌نیا هم مثل نوه علی پروین در پرسپولیس بازی می‌کند!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: والارضا چون نوه علی پروین است ما را به خاطر انتخابش می‌کوبند. این بازیکن توان فنی خوبی دارد و بر اساس شایستگی خودش انتخاب شده است.

خبرورزشی/ فوتبال پایه؛ چند روز پیش انتشار عکسی از تمرین نوجوانان پرسپولیس بیش از گذشته توجه‌ها را به آکادمی پرسپولیس جلب کرد. نوه علی پروین در کنار حسن خان‌محمدی مربی تیم نوجوانان پرسپولیس در حال دویدن بود و سپس علی پروین عضویت نوه‌اش را در تیم نوجوانان پرسپولیس تبریک گفت. اضافه وزن این نوجوان فوتبالیست و البته اینکه او به واسطه پدربزرگ خود به پرسپولیس آمده، حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد. حسن خان‌محمدی مربی تیم نوجوانان پرسپولیس در این باره توضیحاتی را ارائه داد:

*نمی‌دانم که علت این همه انتقاد چیست، چرا که واقعا غیر منطقی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند. چون نام علی پروین که بزرگ پرسپولیس است پشت سر این بازیکن بود از ما انتقاد می‌کنند.

*کادرفنی تیم نوجوانان معیارهای خودش را برای انتخاب بازیکن دارد. «والا رضا» حتما توانسته خواسته‌های کادر فنی را برآورده کند که او را انتخاب کردیم. نه تنها نظر من بلکه نظر تمام اعضای کادر فنی روی این بازیکن آینده‌دار، مثبت است.

*ما معیارهای خودمان را برای انتخاب بازیکن داریم. والا رضا تازه ۱۵ سالش است و در این مدت کم هم توانسته ۱۰ کیلو کم کند. به طور حتم او نوه علی پروین هم نبود چنین بازیکن خوبی را انتخاب می‌کردیم.

*من می‌گویم که چون والا رضا نوه علی پروین است از ما انتقاد می‌کنند. خیلی بازیکنان خوبی داریم و برای مثال خواهرزاده کمال کامیابی نیا نیز یکی از آنها است. پارسال تیم ما بدون شکست قهرمان شد و امسال هم تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و علاوه بر آن بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس پرورش دهیم.

*نوه علی آقا بازیکن باهوشی است. ضربه ایستگاهی زدن یکی از خصوصیات بارز این بازیکن است. همچنین آگاهی محیطی و کنترلش بر روی توپ هم مانند بازیکنان خارجی است. به طور حتم او آینده روشنی در فوتبال خواهد داشت. ما در چند دیدار دوستانه از او برای دقایق کوتاهی استفاده کردیم که او برای ما از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کرد. اما باید با نکته‌ای اشاره کنم. نباید با انتقادات با آینده یک نوجوانان، بازی کنیم. محمد پروین مگر بازیکن بدی بود؟ اما به خاطر نام پدرش از او انتقاد کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    خواهر زاده کمال کامیابی نیا که چاق نبود خیلی بهتر بود یعنی هرکس هوادار پرسپولیس هست باید # محمد پنجعلی استعفا بوده . استفاده کند هواداران پرسپولیس لطفا از # محمد پنجعلی استعفا بوده . استفاده کنید
    • mohsen IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      داداش ما که بازی این بنده خدا والا رضا رو ندیدیم هر وقت بازی این آقا رو دیدیم می تونیم در موردش نظر بدیم بعد اگر بتواند اضافه وزنش رو کم کند و صحبت های حسن خوان محمدی در مورد این بازیکن درست باشه با توجه به فیزیک این بازیکن چون بازیکن تنومندی هست می تواند خیلی به تیم کمک کند بهتر هیچ وقت زود قضاوت نکنیم شاید یک روز یکی از بهترین بازیکنان تیم شود پس فرصت دادن به این آقا ضرر نداره
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      دیدی آخر این پرسپولیسیا به ما استقلالیا ضربه شون رو زدن ؟نادری رو که از لنگ گرفتین اونا هم نوه پروین رو که استقلالی بود از ما گرفتن بخُشکی شانس !!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    # محمد پنجعلی استعفا بده
  • شمسعلی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    خجالت بکش بابا شایستگی فنی؟؟؟؟؟ مرد حسابی یارو داره میترکه چرا انقد راحت دروغ میگید؟برید تست های تیم های پایه رو ببینید پونصد نفر میان تست میدن مربی ها هم اون وسط میگن میخندن بهترین بازیکن ها دیده نمیشن چون تیم بسته شده بعد این دبه بخاطر شایستگی فنی انتخب شده؟؟
    • لنگی کیسه کش IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      آینده لنگه،شمسعلی تقلبی
  • Alid66 IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    آره محمد پروین خیلی بازیکن بدی بود،اگه خوب بود تو ۲۶٬۲۷ سالگی از فوتبال کنار گذاشته نمیشد
  • ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    ینی این پسر نوه پروین نبود بازم مجال انتخاب شدن داشت!؟ بینی و بین الهی اینو جواب بده ما قبولت داریم!
  • سیدمحسن نبوی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    من طرفداره علی آقا وکلا پرسپولیسیم ولی اگه نوه علی آقا نبود منتظره کم گردنه وزنش نمیموندن همون اول ردش میکردم برو وزنه برداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی