مهدی تارتار: فعلاً سرمربی پیکان هستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان از حریف فردای تیمش در هفته چهارم لیگ برتر به‌عنوان مدعی قهرمانی این رقابت‌ها یاد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: بازی سنگینی با استقلال داریم. این تیم مدعی جدی قهرمانی در این فصل است و در شروع کار و سه هفته ابتدایی هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و از طرفی ما تیم جوانی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که در دیدار مقابل استقلال به دنبال کسب برد است یا به کسب یک امتیاز فکر می‌کند، گفت: تفکرات من در تمام این ۱۲، ۱۳ سالی که مربیگری می‌کنم و به همه بازیکنان هم گفته‌ام، کسب سه امتیاز در همه بازی‌هاست. البته شرایط هر بازی متفاوت است و ما برای بازی مقابل استقلال هم تدابیر خاصی داریم‌. هر چند ما در طول هفته به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش باران، نتوانستیم تمرینات تاکتیکی خوبی انجام دهیم، اما جا دارد از عوامل باشگاه نیز تشکر کنم که روز گذشته شرایط خوبی را در زمین فراهم کردند تا یک جلسه تمرینی خوب داشته باشیم. در هر صورت برای بازی با استقلال شرایط به گونه‌ای است که شانس کسب سه امتیاز را داریم.

تارتار در مورد خبر مذاکره باشگاه تراکتور با او و اینکه آیا این مسئله را تأیید می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: من فعلاً مربی پیکان هستم و اگر سؤالی درباره بازی فردا باشد، در خدمتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حقیر IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    اگر فردا داوری مثل بازی های گذشته کیسه به نفع کیسه نباشد تارتار فردا یه بازی خوب می تواند راحت تیم بی تاکتیک و بی برنامه کیسه را به راحتی ببرد و تارتار بیش از همه توجه شان به داوری باشد چون حریف اصلی همه تیم ها با کیسه داوری هست نه کیسه بی خطر اگر فردا تارتار و پیکان بتوانند داوری کنترل کنند کیسه بدون داوری برای همه تیم ها کبریت بی خطر هست آروزی داوری بی طرف و با عدالت حق مسلم همه تیم هاست به استثنا کیسه
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    منم با کیسه ی حقیر هم نظرم. البته این رو هم اضافه کنم که اصالت خریدنی نیست!اما پماد ویخ خریدنی هست البته مقداری گران شده وممکن است دراثر همین گرانی به هموطنان کیسه ی سعودی فشار مضائف بیاید.مسئولین یه لطف بکنند واز ان ارزهای ۴۲۰۰ یه سهمی به کیسه کشان جهت تهیه ی پماد ویخ بدهند چون روز فینال اسیا وقهرمانی پرسپولیس نزدیک است وممکن است کمبودی احساس کنند.زنده باد پرسپولیس قهرمان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی