دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
۱۰ |
۵
دو اقدام مهم مدیرعامل پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس در اولین ماه حضورش در راس کادر تصمیم‌سازی باشگاه، اقدام جالبی را رقم زد. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جعفر سمیعی حدود یک ماه است که بر مسند مدیریت باشگاه پرسپولیس نشسته و در این مدت، فعالیت‌های قابل قبولی ارائه کرده است اما از آنجا که ترجیح می‌دهد در سکوت کامل خبری، کارها را پیش ببرد، اقدامات او مورد توجه قرار نمی‌گیرد. 

با این حال، سمیعی طی ۲۴ ساعت گذشته، دو اقدام مدیریتی مهم داشت. اولین آن، تمدیدقرارداد با یحیی گل‌محمدی برای دو سال بود و سپس موفق شد واریزی قابل توجهی به بازیکنان داشته باشد. موضوع واریز پول به حساب پرسپولیسی‌ها از چند جهت قابل بررسی است. 

اول اینکه سمیعی بدون کمک وزارت ورزش، دولت، مجلس شورای اسلامی و حتی کارگزار و اسپانسرها و هیئت مدیره موفق شد حساب باشگاه را با رقم بسیار زیادی شارژ کند و در ثانی، مسئولیت قراردادهایی که در سال‌های گذشته بسته شده بود را پذیرفت. در واقع سمیعی می‎‌توانست اعلام کند قراردادهای فصل قبل، آپشن‌ها و پاداش‌ها به او ارتباطی ندارد و متعلق به هیئت مدیره قبلی است اما بدون انجام هرگونه مصاحبه و در سکوت کامل خبری، مطالبات بازیکنان مربوط به فصل قبل را تسویه کرد تا یک اتفاق تاریخی را ثبت کند. در ادوار لیگ برتر، هرگز سابقه نداشته به فاصله تنها دو ماه از لیگ قبلی، یک مدیرعامل بتواند تمام مطالبات بازیکنان اعم از باقی‌مانده از اصل قرارداد، پاداش و آپشن‌ها را تسویه کند اما این اتفاق توسط سمیعی رقم خورد.

نکته بعدی، آرامشی است که بر باشگاه حکمفرما شده است. در زمان مدیریت ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد و مهدی رسول‌پناه، باشگاه پرسپولیس به خانه آشوب و بلوا تبدیل شده بود اما در یک ماه گذشته، پرسپولیس آرامش خاصی را تجربه می‌کند و رابطه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه در بالاترین سطح خود قرار گرفته است. 

این اتفاقات می‌‎تواند به پیشرفت پرسپولیس از لحاظ روحی و فنی قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    بله از اسپانسر استقلال پول گرفتن.اینم سندی دیگر از خرج های بی سر و ته که برای تیم محبوب وزیر میشه
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      جعفر سمیعی لایک
    • ناصر پرسپولیسی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      کو سند؟هان سند کو؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      سمیعی تو دیگه کی هست سمیعی عشق هست ❤❤❤❤
  • سعادت IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    به این میگن مدیر
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    فرق جعفر سمیعی کبیر را با ایرج عرب ببینید سمیعی مثل اینکه واقعا مدیرعامل خیلی خوبی هست سمیعی چرا این قدر دیر آمدی پرسپولیس
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    به جز این اقداماتی که خبر ورزشی گفت بقیه اقدامات جعفر سمیعی = تزریق ۳۰ میلیارد پول به پرسپولیس _ تمدید قرارداد با یحیی گل‌محمدی و دستیارانش _ و تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس ( مهدی عبدی _ سیامک نعمتی _ کمال کامیابی نیا) گرفتن پرواز اختصاصی برای پرسپولیس برای رفتن به مسابقه فینال _ پرداخت حقوق بازیکنان و پاداش بازیکنان در دو ماه. از اقدامات جعفر سمیعی در این مدت کوتاه مدیرعاملی پرسپولیس و حواشی هم برای پرسپولیس ندارد آرامش هم در تیم هست واقعا جعفر سمیعی عالی هست بهترین مدیرعامل یک دهه اخیر پرسپولیس باشد جعفر سمیعی تازه مصاحبه هم نمی کند و حواشی هم برای پرسپولیس ندارد
    • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      بنده خدا بابا مسعود،خرج چو از کیسه مهمان بود....
  • ابرام US ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    معلوم نیست این مطلب به چه منا سبت و دلیلی کار شده است و منظور نویسنده نا شناس ـ که در این مورد سردبیر - اتومات به ذهن متبادر میشود - چیست ؟ این طور بنظر می رسد که دست های غیبی و یا در اینجا خزانه های غیبی به مدد آمده اند . یا علی مدد .
  • محمد حسن IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    اگر کمک دولت و اسپانسر و...نبوده،میشه بگید از کجا آورده؟؟؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی