نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شکست غیرمنتظره بسکتبال ایران مقابل سوریه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات انتخابی کاپ آسیا مقابل سوریه شکست خورد.

خبرورزشی/ بسکتبال؛ تیم ملی بسکتبال ایران در دومین و آخرین بازی خود در پنجره دوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ به مصاف سوریه رفت و با نتیجه ۷۰ بر ۷۷ شکست خورد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در کوارتر نخست با تساوی ۲۱ بر ۲۱ با سوریه رسیدند و کوارتر دوم را ۲۱ بر ۱۹ بردند. نتیجه کوارتر سوم ۱۸ بر ۱۳ به سود سوریه، تیم نود و پنجم رنکینگ جهانی شد. سوریه در کوارتر چهارم، تیم برتر میدان بود و ایران به دنبال جبران امتیازات عقب افتاده که در نهایت نتیجه کوارتر چهارم ۱۷ بر ۱۵ به سود سوریه شد و نخستین شکست ایران را با حساب ۷۷ بر ۷۰ رقم خورد.

محمد جمشیدی ۱۳ امتیاز و ۸ پاس گل برای ایران مقابل سوریه کسب کرد. تمام بازیکنان ایران به جز آرمان زنگنه در این دیدار به میدان رفتند.

جرج ارل کارل نیز ۳۴ امتیاز و ۸ ریباند برای سوریه به دست آورد.

تیم ملی ایران پس از ثبت این نتیجه با ۷ امتیاز از ۳ پیروزی و یک شکست همچنان، تیم نخست گروه E است. ایران تیم بیست و دوم رنکینگ جهانی است.

در دیدارهای روز گذشته لبنان ۷۸ بر ۶۹ عراق را شکست داد و هند ۷۲ بر ۸۸ مغلوب بحرین شد. در دیگر بازی گروه ایران و از ساعت ۱۹:۳۰ عربستان با قطر روبرو خواهد شد و نتیجه بازی تایلند و فیلیپین، ۹۳ بر ۶۹ به سود فیلیپین به پایان رسید.

پنجره سوم و پایانی مسابقات انتخابی کاپ آسیا طی روزهای پنجشنبه ۳۰ بهمن تا دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ انجام خواهد شد. دو تیم برتر گروه‌های شش‌گانه به صورت مستقیم به مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۱ صعود خواهند کرد و چهار تیم از بین بهترین تیم‌های سوم مرحله گروهی نیز در تورنمنت جداگانه‌ای به کاپ آسیا می‌رسند.

لیگ برتر بسکتبال ایران پس از بازگشت تیم ملی از روز شنبه ۱۵ آذر پیگیری خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کشون IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    باخت به سوریه!!!وقتی غرور بیجا دارید نتیجه ش میشه این.چند روز قبل برا عربستان کری میخوندید بعد مربیتون اقرار به قدرت عربستان کرد وحالا هم به سوریه باختید منتظر بعدیشم باشید چون بجای منطق غرور داره میاد!
  • خلیل مهاجر IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    هر چقدر سوریه خوب بود ما بد بودیم. آنها مستحق پیروزی بودند و به آن هم رسیدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی