نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعلام برنامه جام‌جهانی باشگاه‌ها: پرسپولیس بهمن ماه هم به قطر می‌رود؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۰ برنامه کامل این دیدارها را اعلام کرد و سه استادیوم میزبان این مسابقات مشخص شد.

خبرورزشیفوتبال جهان؛ فیفا و کمیته محلی برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ در قطر، برنامه‌ریزی کامل این دوره از مسابقات را انجام داده و استادیوم‌های میزبان جام جهانی باشگاه‌ها را مشخص کرده‌اند.

جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۱۹ که با قهرمانی لیورپول به پایان رسید، در دو استادیوم جاسم بن حمد (السد) و خلیفه میزبانی شد، اما این دوره با سه استادیوم جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

دیدار نخست و افتتاحیه مسابقات میان الدحیل قطر به عنوان نماینده کشور میزبان و اوکلند سیتی نیوزلند به عنوان نماینده اقیانوسیه، اول فوریه ۲۰۲۱ در استادیوم الجنوب برگزار می‌شود. برنده این دیدار در مرحله بعدی طبق قرعه‌کشی به مصاف نماینده آسیا، کونکاکاف یا آفریقا خواهد رفت و دو تیم دیگر نیز در این مرحله با یکدیگر رقابت خواهند کرد. دیدار شماره دو جام جهانی باشگاه‌ها در استادیوم الریان برگزار خواهد شد که روز ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) با برگزاری فینال امیر کاپ قطر به صورت رسمی و به‌عنوان چهارمین استادیوم از هشت استادیوم میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ افتتاح خواهد شد. دیدار شماره سه جام جهانی باشگاه‌ها نیز در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود. هر دو دیدار چهارم فوریه برگزار خواهد شد. بازندگان این مرحله (دیدارهای شماره دو و سه) برای رتبه پنجم و ششمی در روز هفتم فوریه در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم خواهند رفت. در همین روز و طبق قرعه‌کشی یکی از برندگان دیدارهای شماره دو یا سه، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را در استادیوم الجنوب با قهرمان کوپا لیبرتادورس برگزار می‌کنند و دیگر دیدار نیمه نهایی نیز، هشتم فوریه در استادیوم الریان برگزار می‌شود که یک سوی آن بایرن مونیخ است.

دیدار فینال و رده‌بندی نیز، روز یازدهم فوریه در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود. به این ترتیب در جام جهانی باشگاه‌ها، استادیوم اجوکیشن سیتی میزبان چهار مسابقه است و دو استادیوم الجنوب و الریان نیز هر کدام از دو دیدار میزبانی خواهند کرد.

تقویم و برنامه بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ در یک نگاه:

اول فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ بهمن)
استادیوم الجنوب
الدحیل قطر - اوکلند سیتی نیوزلند

چهارم فوریه ۲۰۲۱ (۱۶ بهمن)
استادیوم الریان
بازی دوم طبق قرعه کشی

استادیوم اجوکیشن سیتی
بازی سوم طبق قرعه کشی

*در این مرحله برنده بازی اول و قهرمانان آسیا، آفریقا و کانکاکاف طبق قرعه کشی با یکدیگر بازی می‌کنند.

هفتم فوریه (۱۹ بهمن)
استادیوم اجوکیشن سیتی 
بازنده بازی دوم - بازنده بازی سوم (بازی پنجم و ششمی جام)

استادیوم الجنوب 
قهرمان لیبرتادورس - برنده بازی دوم یا سوم (طبق قرعه کشی)

هشتم فوریه ۲۰۲۱ (۲۰ بهمن)
استادیوم الریان
بایرن مونیخ - برنده بازی دوم یا سوم (طبق قرعه کشی)

یازدهم فوریه (۲۳ بهمن)
استادیوم اجوکیشن سیتی
بازنده دیدار پنجم و ششم  (دیدار رده بندی)

استادیوم اجوکیشن سیتی
برنده دیدار پنجم و ششم (دیدار فینال)

جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ به میزبانی قطر، از اول تا یازدهم فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ تا ۲۳ بهمن) برگزار می‌شود که تاکنون حضور چهار تیم از هفت تیم حاضر در این رقابت‌ها مشخص شده‌ است. الدحیل، نماینده کشور میزبان و  قهرمان آخرین دوره لیگ ستارگان قطر، بایرن مونیخ، قهرمان اروپا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، اوکلند سیتی نیوزلند، نماینده کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه و الاهلی مصر، قهرمان آفریقا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ چهار تیمی هستند که حضورشان در این دوره قطعی شده است. سه تیم دیگر این رقابت‌ها پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، آمریکای جنوبی و کانکاکاف مشخص خواهند شد. با این حال لوگوی پرسپولیس به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب در پوستر جام جهانی باشگاه‌ها گنجانده شده است و برنده دیدار فینال در روز ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) تکلیف نماینده آسیا را نیز مشخص خواهد کرد. فینال لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی یا کوپا لیبرتادورس طبق برنامه روز شنبه ۲۳ ژانویه (۴ بهمن) در ورزشگاه ماراکانا برزیل برگزار خواهد شد. دیدار فینال لیگ قهرمانان کانکاکاف نیز ۲۲ دسامبر (۲ دی‌ماه) در ایالت متحده آمریکا برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    پرسپولیس قهرمان آسیا می شود و چهره استقلالی ها دیدنی هست که ما را مسخره می کنند البته بعدش ما آنها را مسخره می کنیم پرسپولیس قهرمان می شود سوختن کیسه کشا دیدنی هست
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    به امید قهرمانی پرسپولیس
  • تاجی با تعصب IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    استرا اگه مونده بود الان تاج با بایرن مونیخ بازی داشت حیف باشه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      برانکو‌ ، کالدرون و یحیی همه مربی پرسپولیس بودند و همه هم نتیجه گرفتند و پرسپولیس فینالیست آسیاست برانکو‌ با یک سال حقوق نگرفتن کالدرون با ماندن تا نیم فصل یحیی با صبرش پرسپولیس رو به موفقیت رساندند اما معلوم بود عاقبت استراماچونی که صندلی پرت می کرد چیزی جز رفتن نبود و تا دوماه حقوق نگرفت قراردادش رو فسخ کرد پرسپولیس چه به هنگام محرومیت و چه بدون محرومیت و بدون ثبات فینالیست آسیا شد اما کیسه در هردومورد حذف شد به امید دومین قهرمانی آسیا و اولین قهرمانی تاریخ یک تیم ایرانی در ACL توسط پرسپولیس کبیر بسوزید و بسوزید و بسوزید و ان شا الله شاهد دیدار بایرن و‌ پرسپولیس باشید
    • صمدقلی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      بله راست می گویید هنوز برای جام هایی که با اینترمیلان ، بولونیا و اسپارتا پراگ کسب کرد جا پیدا نکردند . خودش هم توی دیوار خونه اش جا نیست برای نصب قاب های حکم های اخراجش از تیم های مختلف
    • امیرحسین IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      استرا نتونست با اینتر سهمیه بگیره اون وقت با استقلال بره جام باشگاه های جهان دمت گرم خیلی خندیدم خخخخخ
  • محمدم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    کیسه کشا ب اندازه کافی دارن میسوزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی