چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۳
۱ |
۰
جریمه حملات شهرخودرو به دروازه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم رحمتی بازی شجاعانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و سه بار به سمت چارچوب دروازه پرسپولیس شوت زد اما سرانجام با سه گل باخت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شهرخودرو مشهد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر سنگین ترین شکستش تا هفته چهارم رقابت ها را متحمل شد. شاگردان رحمتی در سه بازی گذشته خود تنها دو گل دریافت کرده بودند که به طور میانگین حدود ۰.۶۳ گل در هر بازی می شود اما در یک بازی ۳ گل خوردند.

دلیل تعداد گل های خورده شهرخودرو را می شود در سبک بازی آن ها جستجو کرد. تیم رحمتی بازی شجاعانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و سه بار به سمت چارچوب دروازه پرسپولیس شوت زد. رکوردی که با بیشترین شوت متحمل شده پرسپولیس در لیگ بیستم برابر نفت مسجد سلیمان برابری می‌کند. یکی دیگر از فاکتور های تیم رحمتی مالیک بر توپ و میدان بود.

پرسپولیس به رقیبانش در سه هفته ابتدایی لیگ اجازه نداده بود که به مرز ۴۰ درصد مالکیت توپ در بازی برسند اما تیم رحمتی ۴۷ درصد مالک توپ بود. بازی شجاعانه و نسبتا تهاجمی شهرخودرو با جریمه سنگین پرسپولیسی ها رو به رو شد. درس عبرتی که به درد دیگر تیم های لیگ برتر هم می‌خورد و اگر قرار است پرسپولیس آن‌ها را تنبیه نکند باید کمتر دنبال حفظ توپ باشند و با بازی مستقیم و ضد حملات به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند. البته تا این جای فصل که هیچ تیمی راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را پیدا نکرده اما حداقل راه گل نخوردن از پرسپولیس مشخص است و باید توپ را به پرسپولیس داد و به فکر پوشش فضاهای دفاعی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر پرسپولیسی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    بازم به مرام رحمتی که نیومد ازادی اتوبوسی دفاع کنه مرد و مردونه بازی کرد حسن اینجور بازی ها اینه که بازیها جذاب و پرگل در میان و بیننده هم لذتش رو میبره نه مثل بازی پرسپولیس نفت مسجد سلیمان و استقلال پیکان که ادم حالشاز دیدن فوتبال به هم میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی