حمید مطهری: کادر فنی پرسپولیس از آرمان رمضانی راضی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم همدل و صمیمی است. اگر غیر از این بود این تیم موفق نمی‌شد به فینال آسیا برسد. این رفاقت و صمیمیت رمز موفقیت ماست. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بسیاری از کارشناسان بر این باورند که حمید مطهری یک دستیار معمولی برای یحیی گل‌محمدی نیست. او یک مربی بادانش و خوش‌فکر است که ارتباط خوبی هم با اغلب بازیکنان پرسپولیس دارد و خوب می‌داند چگونه باید با آنها رفتار کند. تازه‌ترین صحبت‌های مطهری را در ادامه بخوانید:

بعد از ۳ بازی و فقط یک پنالتی بالاخره ۳ گل در جریان بازی زدید. از این بابت نگرانی نداشتید؟
نه، ما نگران نبودیم چون پرسپولیس در خلق موقعیت مشکلی نداشت. شما بازی ما با سایپا را دیدید. در همان نیمه اول چند موقعیت داشتیم؟

حداقل ۳ موقعیت که مهدی عبدی و دروازه‌بان حریف اکبرمنادی گرفتند. 
بله، به تیر دروازه سایپا زدیم. دروازه‌بان حریف با واکنشی خارق‌العاده تک‌به‌تک را گرفت و...  می‌خواهم بگویم از همان هفته اول بازی روانی ارائه دادیم اما خوش‌شانس نبودیم. 

پس چرا مهاجمان شما با استرس بازی می‌کنند؟
نباید این‌طور باشد. ما در بازی‌های گذشته هم از بازیکنان خود حمایت کردیم و الان هم می‌گویم کادر فنی پرسپولیس از عملکرد آرمان رمضانی راضی است. 

ولی دو گل ۱۰۰ درصد را نزد.
ما به آرمان هم این موضوع را گفتیم که از تو راضی هستیم و با روحیه تمرین کن. او باید با انگیزه و روحیه خوب تمرین کرده و به حرف و حدیث‌ها هیچ توجهی نکند. غرق شدن در این صحبت‌ها و حرف‌ها به او آسیب می‌زند. 

البته مربیان و بازیکنان پرسپولیس کار قشنگی انجام داده و با انتشار استوری مشترک از آرمان رمضانی حمایت کردند.
پرسپولیس یک تیم همدل و صمیمی است. اگر غیر از این بود این تیم موفق نمی‌شد به فینال آسیا برسد. این رفاقت و صمیمیت رمز موفقیت ماست. 

از بحث روحی و روانی که بگذریم از لحاظ فنی چه برنامه‌ای برای کمک به آرمان دارید؟
باید با او بیشتر کار کنیم. رمضانی یک مهاجم قدبلند است که خیلی خوب سر می‌زند و مدافعان حریف را تحت فشار می‌گذارد. حضور او در نوک حمله فضای خوبی هم برای مهاجمان بغل دستی ایجاد می‌کند اما باید تمرینات اختصاصی بیشتری برای او در نظر بگیریم. او و مهدی عبدی می‌توانند به زودی گل بزنند. 

از عملکرد امید عالیشاه رضایت دارید؟
قطعاً همین‌طور است. امید کاپیتان دوم تیم ماست و برای لیگ بیستم و فینال آسیا روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. ما هر ۴ روز یک بار بازی داریم و باید در چند جبهه بجنگیم و طبعاً به همه بازیکنان خود هم نیاز خواهیم داشت. به نظرم امید عالیشاه روز خوبی را جلوی شهرخودرو پشت‌سر گذاشت. 

فکر می‌کنید با این ترکیب و بدون وحید امیری و احسان پهلوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم موفق شوید؟
به نظرم ما باید در شرایط مسابقه باشیم و همین روند را تا شروع بازی فینال حفظ کنیم. امیدوارم در سفرها و بازی‌ها دچار مشکلاتی غیرقابل پیش‌بینی از جمله مصدومیت یا خدای ناکرده بیماری نشویم. 

در پایان بازی با شهرخودرو مدیرعامل پرسپولیس وارد رختکن تیم شما شد. در این رابطه صحبتی ندارید؟
جا دارد تشکر ویژه‌ای از آقایان سمیعی و ابراهیم شکوری داشته باشم. این دو بزرگوار بی‌وقفه و بی‌سروصدا تلاش می‌کنند و خیلی هم اهل مصاحبه و دیده شدن نیستند. این تفاوت بزرگ مدیران موفق با سایر مدیران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مامان محمدم IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    بازیکن خوبیه اوساگونای دوم خخخ
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      آرمان رمضانی بازیکن خوبی در بازی با شهرخودرو نشان.داد هم جنگنده هم سرزن و هم جای گیری خوبی داشت بودن زیر فشار باعث شد آن دو موقعیت را نزند حمایت از رمضانی وظیفه هر پرسپولیسی واقعی است
    • ایران IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      اکنون بهترین زمان پشتیبانی از این گونه بازیکنان است. سکوی پرتگاه و افتخار...
  • {...} IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    دروازه خالی زد بیرون تک به تک زد تو آسمون
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    این نشان دهنده روابط بسیار عالی کادرفنی و کادر مدیریتی هست سمیعی و شکوری عالی بودند . هواداران هم باید ازجعفر سمیعی و شکوری و کادرفنی حمایت کنند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    # حمایت از جعفر سمیعی وظیفه هر پرسپولیسی
  • کیسه کش سوراخ US ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    آقای رمضانی از قائدی یاد بگیر چهار هفته از لیگ گذشته و ۳۶۰ دقیقه بازی کرده و هشت گل زده خخخخخخخخخخ ولی شما با اینکه فقط ۱۰۰ دقیقه بازی کردی هنوز یک گل هم نزدی آخه کیسه کشایی که مهاجمان ۳۰ میلیاردیتان فقط یک گل آنهم مقابل تیم تازه وارد مس رفسنجان به ثمر رسانده اند شما دیگر چه می گویید ؟؟؟؟؟ والله اگر حرف نزنید کسی نمی گوید شما لال هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی